سهرابیان مهاجم جام جهانی شد

آرمین سهرابیان این روزها با انگیزه زیادی کارش را دنبال می کند و یکی از بهترین بازیکنان تیمش مقابل فولاد خوزستان بود.

سهرابیان مهاجم جام جهانی شد

امیرقلانوی پس از بازی مقابل ذوب آهن سیرجان 6 روز فرصت داشت تا تیمش را برای یکی از سخت ترین بازی های فصل مقابل فوتبال خوزستان و شاگرد سابقش جواد نکونام آماده کند و با به صدا درآمدن سوت پایان بازی توسط مود فنادی فر. گلگر واریز سه امتیاز دیگر به دست آورد. سه امتیازی که روی نفوذ و شروع سریع آرمین سهرابیان، آخرین مدافع آبی پوشان در وقت های تلف شده بازی و همکاری دقیق و حساب شده او با مرتضی تبریزی به دست آمد.


سرویس خبر شماره: 1850412
05 نوامبر 1401 ساعت 22:14 |
8.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

این باحال ترین آرمینی است که تا به حال دیده اید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته دهم با خاطره ای عالی برای گلگهر و آرمین سهرابیان به پایان رسید و آنها توانستند سه امتیاز مهم در ورزشگاه خانگی مقابل ذوب آهن باخت را کسب کنند. این گل روی پاس وسلی گومز و ضربه سر آرمین سهرابیان در تیرک دروازه به ثمر رسید.
این گل در شرایطی به ثمر رسید که سهرابیان برای چندمین بار در ماه های اخیر در اردوی تیم ملی حاضر شد و مانند سایر ملی پوشان زیر نظر کارلوس کی روش تمرینات مورد نیاز این سرمربی پرتغالی را برای بهبود.

سهرابیان با حذف شدن از لیست سپاهان توسط عبدالله وایسی به استقلال پیوست و توانست در دوران حضور شفر برای خود نامی دست و پا کند. او سپس به همراه استراماچونی راهی سایپا شد و پس از جدایی از آن تیم، حالا در سومین فصل حضورش در گل گهر یکی از مهره های کلیدی آن تیم است.

قطعا گل گهر پس از گل دوم، یک بار روی ضربه کوشکی دروازه خود را باز دید اما در نهایت می دانست چگونه در این دیدار حساس و سرنوشت ساز با نتیجه 2-1 پیروز شود تا امیر قلعه نویی در تعطیلات با شرایط خوبی نظاره گر تیمش باشد. و از طرفی سهرابیان با اعتماد به نفس بالا باید به اردوی ارزیابی فنی تیم ملی اضافه شود.
انتظار می رود کارلوس کی روش به زودی لیست 26 نفره خود را برای حضور در جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران ارائه کند و سهرابیان امیدوار است در میان مدافعان میانی مورد نظر سرمربی پرتغالی برای جام جهانی قطر باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی