سهری: اظهارات فقط تمرکز داور را مختل می کند

اشکان سهری داور باتجربه کشور می گوید هر زمان که مصدومیتش برطرف شود برای قضاوت برمی گردد.

سهری: اظهارات فقط تمرکز داور را مختل می کند

داور باتجربه فوتبال ایران درباره قضاوت هایی که تا اینجای فصل گرفته شده است، گفت: قبول داریم که تیم ها حق اعتراض دارند چون تلاش می کنند و هزینه می کنند. اما چیزی که قضاوت می شود بیش از حد معمول و کمی دور از واقعیت است و در خیلی جاها مناسب نیست. توجه زیادی به داوری می شود و توجه داوران را منحرف می کند. عملکرد کمیته انضباطی در اینجا ضعیف است زیرا اگر اقدام جدی و قاطعانه انجام دهد این اعتراضات بزرگتر و بزرگتر نمی شود.

وی در نهایت در خصوص نگرانی باشگاه ذوب آهن از قضاوت بازی با استقلال گفت: این واکنش ها و اظهارات هدفی جز برهم زدن توجه ندارد. ما نباید یک خطا را با اشتباه دیگر تصحیح کنیم. این یک اصطلاح بین داوران است. تمام تلاش داوران این است که از اشتباه کردن خودداری کنند. داوران کاری به بازی قبل ندارند، حتی اخبار رسانه ها را دنبال نمی کنند تا حواسشان پرت نشود. این اظهارات واقعا ناجوانمردانه است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اشکان سهری که یکی از باتجربه ترین داوران فوتبال کشور است به دلیل مصدومیت قدیمی در تست های پیش فصل مردود شد. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در آزمون هایی که قبول شدم مردود شدم. چون مشکل جسمی داشتم. مصدومیت قدیمی من در فوتبال باعث این مشکل شد. کمردرد بسیار بدی دارم و هر زمان که بهبودی حاصل شود برای قضاوت برمی گردم که فکر می کنم در تعطیلات جام جهانی اتفاق بیفتد.

وی در این خصوص خاطرنشان کرد: مصدومیت قدیمی کمرم تشدید شده بود و نتوانستم آن را التیام بخشم. به هر حال سنم هم زیاد شده و خیلی اذیتم می کرد و حتی راه رفتن را برایم سخت می کرد. در صورت بهبود این مصدومیت به داوری برمی گردم.


سرویس خبر شماره: 1847847
20 اکتبر 1401 ساعت 18:40
2.2 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

زخم که ترمیم شد به مزارع برمی گردم

سهوری در ادامه به موضوع دیگری اشاره کرد و افزود: اعتراضات داوری به حدی پیش رفته که به نظر من به این شرکت توهین می شود. چون یک سری از باشگاه ها از فدراسیون و مقامات بالاتر خواسته بودند که تلفن داوران و خانواده هایشان را شنود کنند. خیلی خوب است، من شخصاً حاضرم روز قبل از بازی از مکالماتم استفاده کنم. اما وقتی تلفن بازیکنان، مربیان و مدیران کل شنود می شود، این مشکل را می پذیریم. کمیته داوران باید قانون را در اینجا رعایت کند، زیرا داوران ما در مقایسه با بسیاری از اقشار دیگر جامعه از سلامت خوبی برخوردار هستند.