سهری: هتلی که ما انتخاب کردیم، انتخاب ایتالیا بود


سرویس خبر شماره: 1852580
17 نوامبر 1401 در 10:08 ب.ظ
13 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

استاد ایده آلیسم کیست؟

سرمربی تیم ملی در زمان تمرین اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که در فروشگاه کنار هتل راهی هتل شده است! وی گفت: مسئولان فیفا به ما قول داده اند که در مدت حضور تیم ملی در دوحه، ورودی فروشگاه هتل را مسدود کنند. به هر حال به مناسبتی که داشتیم و با توجه به المان ها این هتل را انتخاب کردیم. جایی خواندم که کی روش از موقعیت محل تمرین تیم ملی انتقاد کرده و گفته است نزدیک ورزشگاه است و صدای ورزشگاه در زمین به گوش می رسد . باید بگویم که مساحت شهر دوحه بسیار کوچک است و فاصله زمین تمرین تا ورزشگاه ها کم است. در مورد هتلی که انتخاب کردیم باید بگویم که این هتل انتخاب اول تیم ملی ایتالیا بوده و به نظر می رسد هتل ایده آلی برای تیم ملی باشد. در هر صورت این حقایق مربوط به هتل محل اقامت تیم ملی بود. باید به این نکته هم اشاره کنم که کی روش مربی ایده آلیستی است و می خواهد بهترین ها در اختیار تیم ملی باشد. اما ای کاش مراحل انتخاب هتل برایش توضیح داده می شد. در نهایت برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و اگر این توضیحات را می دادم دیدم برخی رسانه ها باز هم به من حمله کردند و حتی به خود زحمت ندادند با من تماس بگیرند و توضیحاتم را بشنوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی سهری، سرمربی سابق تیم ملی که گزارش هایش در انتخاب هتل الریان برای اقامت تیم ملی در دوحه تاثیرگذار بود، اظهار داشت: بدون هیچ گلایه ای از سوی برخی رسانه ها، مثل همیشه، الف نزد قاضی رفتند و اصلا با من تماس نگرفتند، من مستندات را می گویم و قضاوت را به مردم واگذار می کنم، دو نامه از فیفا به فدراسیون مبنی بر انتخاب هتل برای اسکان تیم ملی در دوحه باقی مانده است. بدون پاسخ نامه اول در تاریخ 15 شهریور 1398 به فدراسیون فوتبال ارسال شده است. نامه دوم در تاریخ 12 اکتبر 2020 به فدراسیون فوتبال ارسال شده است. در این زمان هنوز صعود تیم ملی به جام جهانی تایید نشده است. اما فیفا نامه ای به تمام کشورهای شرکت کننده در صعود به جام جهانی ارسال کرد و از آنها خواست هتل اول و دوم را برای اقامت خود انتخاب کنند. در بین هتل های دوحه و البته همه تیم ها. او به جام جهانی راه پیدا نمی کند، انتخاب هایش حذف می شود. به عنوان مثال عراق که به جام جهانی صعود نکرد، دو انتخاب داشت. بالاخره نامه سوم در 29 آبان 2021 یعنی 8 آبان 1400 به فدراسیون فوتبال ارسال شد، خب ما سریع به قطر رفتیم و در مدت کوتاهی باید هتل های باقی مانده را ارزیابی می کردیم و بهترین هتل را انتخاب می کردیم. برای تیم ملی انتخاب می شد.

سرپرست سابق تیم ملی فوتبال در واکنش به اعتراض کارلوس کی روش به اقامت تیم ملی در دوحه، مدعی شد در صورت راهیابی این تیم به جام جهانی، این هتل گزینه اول ایتالیایی ها بوده است.

سهری: هتلی که ما انتخاب کردیم، انتخاب ایتالیا بود

سرمربی تیم ملی ادامه داد: قطر در ابتدا 32 هتل برای اقامت تیم ها در دوحه در نظر گرفت. در برنامه سوم 6 هتل اضافی به این 32 هتل اضافه شد اما 25 هتل توسط تیم ها رزرو شد و ما مجبور شدیم از بین هتل های باقی مانده انتخاب خود را انجام دهیم. از 13 هتل باقی مانده، یک هتل خوابگاه شماره یک دانشجویان قطری بود. یکی خوابگاه دانشجویی شماره دو قطر و دیگری خوابگاه هندبال قطر. خب اینها شایسته تیم ملی نبودند. 2 هتل در حال ساخت بود و باید این هتل ها را از روی نقشه انتخاب می کردیم و 4 هتل از نظر شرایط فرهنگی برای اقامت تیم ملی مناسب نبودند. در بین هتل های باقی مانده سعی کردیم در مدت زمان کوتاهی بهترین انتخاب را داشته باشیم. 16 مورد برای هتل محل اقامت تیم ملی در نظر گرفتیم. فاصله هتل تا زمین تمرین برای ما مهم بود. این فاصله 4 دقیقه است در حالی که فاصله هتل برخی تیم ها تا محل تمرین به 18 دقیقه می رسد. کیفیت زمین تمرین برای ما مهم بود، شاید بپرسید دوحه یکی از بهترین زمین های تمرینی الریان است. ما دقت کرده ایم که هتل در پشتی داشته باشد تا اگر مردم بیرون از هتل جمع شوند، بازیکنان تیم ملی از درب پشتی بیایند. اتاق های هتلی که ما انتخاب کرده ایم 39 متر طول دارند که طبیعتا بهتر از اتاق های 24 متری سایر هتل ها و دیگر اشیائی است که طراحی آنها می تواند خسته کننده باشد. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که از بین گزینه های موجود، الریان بهترین هتل برای اقامت تیم ملی در دوحه است. زمانی که این انتخاب را انجام دادیم، فیفا اعلام کرد که این انتخاب برای تیم ملی قطعی نخواهد بود، زیرا هتل الریان اولین انتخاب تیم ملی ایتالیا و انتخاب دوم تیم دیگری است. فکر کنم آرژانتین بود یا فرانسه. خب ایتالیا به جام جهانی صعود نکرد و اولین انتخابی تیم مقابل نهایی شد و هتل الریان برای انتخابی تیم ملی فوتبال ایران در دوحه در نظر گرفته شد.