سه ستاره بزرگ پرسپولیس امروز را انتخاب می کنند!


سرویس خبر شماره: 2051581
9 جولای 1403 در 5:05 ق.ظ.
230 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آنها هنوز گزینه ای برای جایگزینی بیرو و دانیل ندارند

به احتمال زیاد تکلیف سه ستاره جدایی طلب پرسپولیس در اولین روز هفته مشخص می شود.

سه ستاره بزرگ پرسپولیس امروز را انتخاب می کنند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هر روز اخبار جدیدی مبنی بر جدایی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر از پرسپولیس به گوش می رسد و البته میزان خبر جدایی احتمالی آنها بیشتر از تمدید قرارداد آنهاست. شاید شنبه اخبار جدیدی در این باره منتشر شود.

علیرضا بیرانوند به همراه خانواده خود به ترکیه سفر کرده و هنوز از این سفر برنگشته است. با این حال از روزی که او راهی سفر شد، اخبار و شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت او به پرسپولیس منتشر شد. ظاهراً از آن زمان وکیل وی مصطفی سلیمانی و وحید امیری برای بازگشت بیرو مذاکره کردند و با سران باشگاه پرسپولیس مذاکره کردند اما هیچ فردی از باشگاه مستقیماً با دروازه بان ملی پوش صحبت نکرد.

از سوی دیگر، با توجه به اینکه هنوز بحث حفظ یا رفتن بیرانوند قطعی نشده و باشگاه به جمع بندی روشنی در این خصوص نرسیده است، مدیران باشگاه هیچ اقدامی برای جذب بازیکن انجام نداده اند. دروازه بان جدید در همین راستا سران باشگاه پرسپولیس مدعی هستند که نام یک گزینه چه خارجی و چه داخلی گمانه زنی رسانه ای است چرا که هنوز تکلیف بیرانوند مشخص نیست.

همچنین در دفاع راست باشگاه پرسپولیس هیچ گزینه ای را برای جانشینی دانیال اسماعیلی فر در نظر نگرفت و ظاهرا تصمیم برای جذب مهدی تیکدری وتو شد.

با این حال به نظر می رسد اخبار روشن و دقیقی در خصوص سه ستاره پرسپولیس روز شنبه اعلام شود و این باشگاه با اعلام موضع رسمی خود در خصوص ماندن یا رفتن از پرسپولیس، تکلیف خود را نسبت به سه جایگاه در لیست بزرگسالان خواهد دانست. نقل و انتقالات فصل .
قطعا در صورت جدایی بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر از پرسپولیس، پرسپولیس حداقل برای جذب دروازه بان و مدافع راست جدید اقدام خواهد کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی