سه شاگرد سابق نکونام به سپاهان بله گفتند


سرویس خبر شماره: 2055273
27 جولای 1403 ساعت 2:50 ق.ظ.
7.6 هزار |

دهنقطه نظر

حرکت بازیکنان در بین تیم های برتر رده بندی ادامه دارد و در جدیدترین آنها سعادت حردانی از استقلال به سپاهان پیوست.

سه شاگرد سابق نکونام به سپاهان بله گفتند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نقل و انتقالات امسال در فوتبال ایران شرایط خاصی را دنبال می کند و بازیکنان بزرگی بین تیم های بزرگ جابجا شده اند. از حضور مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی فر در تراکتور و خرید میلاد زکی پور، محمدحسین اسلامی و رامین رضاییان توسط استقلال و پیوستن ایوب آلمود و مهدی عبدی به پرسپولیس.

این در حالی است که سپاهان به جای خریدهای پر سر و صدا به سراغ خرید بازیکنان جوان رفت، جواد آقایی پور، مهدی لیموچی، محمدامین حزباوی و سعادت حردانی ملی پوشان جوانی هستند که ترجیح دادند به جای پیوستن به مجاری ها راهی اصفهان شوند. را دنبال کنید و علاوه بر این بازیکنان، محمدمهدی محبی از رفسنجان نیز به این تیم پیوسته است.

در کنار سعادت حردانی که با نکونام در فولاد خوزستان و استقلال کار می کرد و ترجیح داد دیگر شاگرد او نباشد، محمدامین حزباوی و مهدی لیموچی نیز دو بازیکن شاگرد سرمربی فعلی استقلال در فولاد هستند. .

مهدی لیموچی که هیچ وقت در فولاد به خدمت نکونام نرفت و بعد از یک فصل به پیکان رفت و درخشید و حالا چندان علاقه ای به تکرار آن روزها ندارد و محمدامین حزباوی که بعد از جدایی از السد به پیشنهاد او رسید. استقلال و پرسپولیس اما در نهایت زرد را انتخاب کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی