سه نفر منچستریونایتد علیرغم روند چالش برانگیز باشگاه، نامزد جوایز ماهانه معتبر لیگ برتر شدند – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


سه تن از بازیکنان منچستریونایتد با وجود دوران عقیم بودن این باشگاه در ماه آوریل، برای دریافت جوایز ماهانه لیگ برتر رقابت می کنند.

در ماه آوریل، یونایتد پنج بازی برتر را انجام داد. در آن دوره شیاطین سرخ تنها یک برد، سه تساوی و یک شکست به دست آوردند.

تنها پیروزی این باشگاه، پیروزی 4-2 مقابل تیم مبارز شفیلد یونایتد بود که سقوطش از آن زمان به بعد قطعی شده است.

برونو فرناندز، کاپیتان یونایتد، در تلاش برای کسب جایزه بهترین بازیکن ماه آوریل لیگ برتر است.

این ملی پوش پرتغالی ماه گذشته بسیار هیجان انگیز بود و شش گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند. او یک پاس گل نیز به دست آورد.

کاپیتان قبل از اینکه در بازی بعدی مقابل بورنموث در ورزشگاه ویتالیتی یک گل بزند، مقابل چلسی و چلسی به گل رسید.

او زمانی که یونایتد راهی ومبلی شد تا در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف تیم چمپیونشیپ کاونتری سیتی برود، از جایی که متوقف شد، ادامه داد. در آن موقعیت، فرناندز گل سوم یونایتد را در وقت قانونی به ثمر رساند.

او سپس با غلبه بر بلیدز یونایتد در اولدترافورد به یک دبل دیگر رسید. همچنین در آن مسابقه بود که او پاس گل خود را برای ضربه دیرهنگام راسموس هوجلوند دریافت کرد.

این بازیکن 29 ساله باید از رقابت کول پالمر (چلسی)، ژان فیلیپ ماتتا (کریستال پالاس)، کای هاورتز (آرسنال)، جردن پیکفورد (اورتون) و جوسکو گواردیول (اورتون) برای دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه جلوگیری کند. شهر منچستر).

آندره اونانا و کوبی ماینو به دلیل نمایش ماه آوریل خود به هم تیمی خود فرناندز پیوستند و نامزد دریافت جایزه لیگ برتر شدند.

ماینو فوق‌العاده پس از تلاش خیره‌کننده‌اش در برابر لیورپول در 7 آوریل، در فهرست نهایی هشت نفره برای گل ماه قرار دارد.

گل ماینو تقریباً 15 سال پیش با پیروزی معروف فدریکو ماچدا در برابر استون ویلا مقایسه شد.

در همین حال، اونانا پس از ایجاد یک توقف فوق‌العاده با یک دست برای جلوگیری از ضربه محکم لایل فاستر از برنلی، نامزد دریافت جایزه نجات ماه است.

یونایتد روز دوشنبه هنگامی که به پارک سلهرست برای رویارویی با تیم الیور گلاسنر کریستال پالاس سفر می کند، به میادین بازمی گردد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/02/man-united-trio-nominated-for-prestigious-premier-league-monthly-prizes-despite-clubs-challenging-run-279699/ منبع: