سوئیچ 4 – 2 لامپ؛ در انتظار لغزش همشهری

اما در دقیقه 27 امپولی گل دوم خود را به ثمر رساند. این بار پاس فیاموتزی به جناح راست اینتر به کریستینی اصلانی رسید و او توانست با یک ضربه دقیق گل دوم را به ثمر برساند.

اما دقایقی بعد بالاخره اینتر جواب داد و این تیم به گل رسید. توپ اشتباه مدافع امپولی توپ را در میانه محوطه برای لائوتارو مارتینز فرستاد که او با یک ضربه محکم دروازه را به زیبایی باز کرد.

در دقیقه 15 با پاس دونزل دامفریس، اینتر فاصله ای برای گل تساوی نداشت اما ضربه محکم نیکو بارلا از سمت راست محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.


سرویس خبر شماره: 1823001 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 23:13 |
687 |

1نظرات

اینتر نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود می توانست گل اول را به ثمر برساند اما ضربه زمینی محکم ایوان پریشیچ با واکنش دیدنی دروازه بان امپولی مهار شد.

او برخلاف انتظار امپولی بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی سریع گل اول را به ثمر رساند. روی پاس زورکوفسکی، آندره پینامونتی با یک ضربه دقیق در مرکز محوطه دروازه تیم سابقش را باز کرد و اولین گل امپولی را به ثمر رساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتر که در 30 دقیقه اول دو بار دروازه خود را باز شده دید، پس از آن بازگشت بزرگی را رقم زد و با این برتری یک بازی بیشتر از میلان در صدر جدول قرار گرفت.

در دقیقه 62 اینتر از روی کرنر صاحب موقعیت عالی شد اما ویساریو ضربه سر دانزل دامفریس را به خوبی مهار کرد و در ریباند میلان اشرینیار، بارلا و لائوتارو چندین ضربه به مدافعان زدند.امپولی.

اینتر در یک بازی سخت در ورزشگاه سن سیرو 2-4 امپولی را شکست داد.

اما پس از آن طوفان اینتر آغاز شد. دقایقی بعد ارسال فدریکو دیمارکو از سمت چپ با خطای سیمونه رومانیولی و اشتباه این بازیکن به سمت دروازه خودی همراه شد و کاپیتان امپولی دروازه تیمش را باز کرد.

در دقایق پایانی ضربه الکسیس سانچز روی پاس فنی پریشیچ در موقعیت خوبی از تور بیرون آمد. در وقت های اضافه، این بار ضربه زمینی ادین ژکو به تیر دروازه امپولی برخورد کرد. اما در دقیقه 94 سانچز ارسال ژکو را به گل تبدیل کرد تا اینتر در این بازی جذاب 2-4 پیروز شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در دقیقه 45 اما اینتر گل دوم را به ثمر رساند. ارسال هاکان الهاهان غلو از سمت چپ را لائوتارو مارتیننز در مرکز محوطه جریمه به ثمر رساند و او با یک ضربه دقیق گل دوم را به ثمر رساند. در ثانیه های پایانی نیمه اول، ضربه محکم ایوان پریشیچ توسط ویساریو مهار شد و در نهایت نیمه اول هیجان انگیز و پرهیجان بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.