سوارز اعلام کرد؛ بازگشت به باشگاه قدیمی

لوئیس سوارز، مهاجم سابق بارسلونا و اتلتیکو مادرید اعلام کرد که به صورت رایگان به باشگاه دوران کودکی خود ناسیونال خواهد پیوست.

او گفت: سلام به همه، اول از همه می‌خواهم از محبت و علاقه‌ای که از شما، من و خانواده‌ام دریافت کرده‌ایم تشکر کنم، همه ویدیوها و همه پیام‌هایی که دریافت کردیم بسیار هیجان‌انگیز بود و او ما را تشویق کرد این موقعیت.
امکان بازی مجدد برای ناسیونال غیرممکن بود. با باشگاه به توافق اولیه رسیده ایم و تا ساعاتی دیگر جزئیات نهایی می شود و امیدواریم به توافقی که همه می خواهیم برسیم.
امیدوارم از این مرحله جدید استفاده کنم و در چند روز آینده شما را ببینم. همه شما را در آغوش می گیرم و از محبتی که به ما می کنید سپاسگزارم. به امید دیدار.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1835469
05 اوت 1401 در 01:20
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سوارز که در پایان فصل گذشته اتلتیکو مادرید را ترک کرد، پس از شایعات متعدد بالاخره تصمیم گرفت به کشورش بازگردد و به دوران باشکوه خود در فوتبال اروپا پایان داد. او در سال 2005 با پیراهن ملی برای خود نامی دست و پا کرد، در فوتبال اروپا برای گرونینگن، آژاکس، لیورپول، بارسلونا و اتلتیکو مادرید بازی کرد و افتخارات زیادی کسب کرد.
او که پس از جدایی از اتلتیکو خود را بدون باشگاه دید، با انتشار ویدئویی در توییتر از بازگشت خود به ناسیونال خبر داد.