سوارز تا ساعت 3 بامداد شاهد شکست تیمش بود.

متأسفانه، علیرغم علاقه سوارز به دیدار تیم باشگاهی اش، تا دیر وقت بیدار ماندن کمکی نکرد و ملی پوشان در آن بازی شکست خوردند و رقابت ها را ترک کردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهاجم سرشناس تیم ملی اروگوئه استوری را در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن کامپیوتری را نشان می دهد که در حال تماشای بازی ناسیونال است. سوارز در این باره نوشت: ما بازی با سرخیو روشه را تشویق می کنیم.

سوارز تا ساعت 3 بامداد به وقت اتریش شاهد خروج ناسیونال از جام اروگوئه بود. این بازی با نتیجه 3-0 به سود رامپلا جونیورز به پایان رسید.


سرویس خبر شماره: 1844892
سپتامبر 31, 1401 در 5:12 ب.ظ
806

0نقطه نظر

کاخ مهاجم اروگوئه در آستانه بازی ایران تلخ شد

وب سایت elobservador در خبری با عنوان “لوئیز سوارز تا ساعت 3 صبح در اتریش نشست تا ناک اوت ناسیونال را تماشا کند” نوشت: سوارز و سرخیو روشه، مدافع ملی پوش اروگوئه ای این تیم، در هیچ یک از 2 بازی ناسیونال در ناک اوت حضور نداشتند. فنجان

با توجه به اختلاف ساعت بین اتریش و اروگوئه، بازی ناسیونال و رامپلا جونیورز ساعت 3 بامداد به وقت وین به پایان رسید و به همین دلیل سوارز تا آن زمان برای تماشای بازی تیم باشگاهی خود ماند.

لوئیس سوارز، بهترین گلزن تیم ملی اروگوئه در وین اتریش حضور دارد تا روز جمعه ساعت 13 (به وقت اروگوئه) در دیداری دوستانه به مصاف ایران برود. آبی های آسمانی روز سه شنبه در اسلواکی به مصاف کانادا خواهند رفت.

لوئیس سوارز که برای بازی مقابل ایران در اتریش به سر می برد شاهد شکست و حذف تیم باشگاهی خود بود.

سوارز تا ساعت 3 بامداد شاهد شکست تیمش بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوئیس سوارز ملی پوش اروگوئه ای که برای بازی با شاگردان کی روش در اتریش حضور داشت، شاهد شکست تیم باشگاهی خود و حذف از رقابت های جام حذفی بود.