سوارز منتظر فیکس شدن تیم در جام جهانی است

لوئیس سوارز، ستاره 35 ساله اروگوئه ای می گوید که پیشنهادات زیادی دریافت کرده است، اما قصد دارد به تیمی بپیوندد که شانس او ​​را برای حضور در جام جهانی قطر با اروگوئه افزایش دهد.


سرویس خبر شماره: 1833131
20 جولای 1401 @ 23:38
958 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بازار MLS بسیار پیچیده است. برخی تیم ها من را می خواهند اما سهمیه بازیکنشان پر است. در نتیجه باید تا ژانویه صبر کنند. باشگاه های دیگری هم هستند که این مشکل را ندارند، اما باید بررسی کنم و ببینم آیا شانسی برای صعود به پلی آف دارند یا خیر.

درهای هیچ باشگاهی را نبستم و به همه پیشنهادها گوش دادم. اما اگر یک تیم MLS به پلی آف راه پیدا نکند، فصل در هفته اول اکتبر به پایان می رسد، و این برای من کار نمی کند زیرا به این معنی است که یک ماه قبل از شروع جام بازی ندارم. برای من اصلا خوب نیست.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوئیس سوارز ستاره کهنه کار اروگوئه ای در پایان فصل گذشته اتلتیکو مادرید را ترک کرد. او در حال حاضر بدون تیم است و می گوید با وجود اینکه پیشنهاداتی از چند تیم آمریکایی در لیگ MLS دریافت کرده است، اما هنوز تصمیمی برای پیوستن به تیمی ندارد که شانس حضورش در این تیم را افزایش دهد. ملی پوشان اروگوئه و برای بازی در جام جهانی 2022. دادن

ستاره 35 ساله اروگوئه ای بیشتر دوران فوتبال خود را در قاره اروپا گذرانده است اما بعید نمی داند که سال های پایانی دوران بازی خود را در قاره دیگری سپری کند.

لوئیز سوارز در گفت و گو با رادیو ورزش 890 گفت: گزینه هایی برای انتقال من در ژانویه وجود دارد، اما باید مسائل مختلف را تجزیه و تحلیل کنم و زمانی که زمان داشتم تصمیم بگیرم.