سوال بزرگ برای ایرانیان؛ چرا سردار آزمون مقابل بایرن مونیخ بازی نکرد؟

همانطور که رسانه های آلمانی پیش از بازی شب گذشته گزارش دادند، قابل پیش بینی بود که ژابی آلونسو به دلیل تاکتیک مورد علاقه خود مقابل بایرن مونیخ، از سردار در ترکیب اصلی استفاده نکند. در واقع آلونسو مقابل بایرن به دنبال استفاده از ضد حملات و سرعت بود و به همین دلیل امین عدلی را بر سردار آزمون ترجیح داد.

البته سردار آزمون در دیدار مقابل بایرن مونیخ باید به عنوان یار تعویضی به میدان می رفت اما شرایط و نتیجه بازی به گونه ای رقم خورد که ژابی آلونسو ترجیح داد در نیمه دوم به جای آزمون از سایر بازیکنان تعویضی خود استفاده کند. بازی و خیلی دیر شده

با این وجود سرمربی اسپانیایی لورکوزن تصمیم دارد در دیدار حساس شب گذشته مقابل بایرن مونیخ به جای سردار آزمون از بازیکن دیگری در ترکیب اصلی خود استفاده کند. جایی که امین عدلی به همراه فلورین ویرتس و موسی دیابی مثلث هجومی لورکوزن را مقابل پرافتخارترین تیم فوتبال آلمان تشکیل دادند.

می توان گفت پس از تعطیلات زمستانی و لغو انتقال سردار آزمون به مارسی، وضعیت این ستاره ایرانی باشگاه بایرلورکوزن به طور کلی تغییر کرده است و در هفته های اخیر در بین بازیکنان کلیدی ژابی آلونسو قرار گرفته است. دو گل زد در بوندسلیگا

درخشش امین عدلی و بازگشت پاتریک شیک شاید در ادامه فصل کار را برای سردار آزمون دشوارتر کند اما او در هفته های اخیر توانایی های خود را به ژابی آلونسو نشان داده و مدعی قدرتمندی برای دیگران است.مهاجمان لورکوزن که کم هستند، او نیز مورد توجه قرار نمی گیرد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اتفاقا ژابی آلونسو از این تاکتیک مقابل بایرن مونیخ نتیجه گرفت زیرا امین عدلی موفق شد دو پنالتی بگیرد تا دلیل پیروزی مهم تیمش مقابل بایرن مونیخ باشد. در واقع این ستاره فرانسوی دیشب یکی از بهترین های تیمش بود.