سورپرایز اجباری و باورنکردنی یحیی برای همه پرسپولیسی ها/ پیامی ویژه به سرمربی با لیستی عجیب و ناشناخته!

با وجود باخت پرسپولیس، بازی آن تیم مقابل ستارگان فولاد پیام مهمی برای سرمربی داشت. “به جوانان اعتماد کنید”. این پیامی است که پس از این دیدار دوستانه برای کادر فنی ارسال شد. یحیی گل محمدی را در پرسپولیس به عنوان مربی ای می شناسند که اصلا اعتقادی به بازیکنان جوان ندارد. او همیشه بازیکنان با تجربه تر و حتی خارجی های درجه دو را به جوانان ترجیح می داد. البته گل محمدی قبل از آمدن به پرسپولیس اعتقاد راسخی به کار با جوانان داشت و به نظر می رسد فشار کار در تیم پایتخت تا حدودی این افکار را برانگیخته است.

در لیست پرسپولیس در 2 نیمه تنها بازیکنانی مانند لوکادیا و سروش رفیعی جزو معدود بازیکنان اصلی پرسپولیس بودند که در این بازی به میدان رفتند. در عوض، لیستی از بازیکنان ناشناس در ترکیب قرار گرفت. بازیکنانی مثل امیررضا رفیعی، ابوالفضل سلیمانی، جواد امیدی و… که یک بار هم نامشان شنیده نشده است. در طرف مقابل، باشگاه فوتبال خوزستان با ترکیب کامل و تمام ستاره های خود وارد زمین شد، اما تنها توانست در دقیقه 85 به تیم گمنام یحیی گل محمدی گل بزند. در نهایت گل علی قربانی باعث شد تا شاگردان جواد نکونام در این دیدار دوستانه پیروز شوند.

در پرسپولیس فعلی 2 بازیکن به نام های محمدمهدی احمدی و محمد عمری حضور دارند که تا قبل از شروع فصل پدیده های این فصل لیگ بودند. احمدی اما فرصت بازی در ترکیب اصلی را پیدا نکرد و علی نعمتی به او ترجیح داده شد و عمری نیز دقایقی به عنوان بازیکن تعویضی بازی می کند.

او در عین حال نشان داد که شاید اگر اعتماد به نفس پیدا کند بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. در این شرایط که تیم ملی، تمرین و جام جهانی خطر مصدومیت گوش ستاره های پرسپولیس را به همراه داشت، شاید بازی با فولاد مسیری جایگزین برای نیمکت پرسپولیس نشان داده باشد. اعتماد به جوانان اتفاقی است که کمتر مربی آن را از دست داده است و حتی در تیمی مثل پرسپولیس و در جریان رقابت های قهرمانی می توان رویاهای بزرگی را به پای جوانان این تیم بست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سورپرایز اجباری و باورنکردنی یحیی برای همه پرسپولیسی ها/ پیامی ویژه به سرمربی با لیستی عجیب و ناشناخته!

پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف فولاد خوزستان رفت. البته اگر خبری از این بازی اعلام نمی شد، شاید همه کسانی که بازی یا تصاویر آن را می دیدند متوجه نمی شدند که حریف فولاد پرسپولیس است! یحیی گل محمدی که در این بازی 9 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و حضور در اردوی تیم ملی و کرونا در اختیار نداشت، باید با امیدهای جوان خود بازی می کرد.