سورپرایز ویژه لاپورتا برای بارسا: ستاره سیتی!


سرویس خبر شماره: 2051309
7 تیر 1403 ساعت 08:08 |
9.3 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در تابستان سال آینده به فکر جذب جولین آلوارز است.

سورپرایز ویژه لاپورتا برای بارسا: ستاره سیتی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا در حال حاضر با مشکلات مالی زیادی مواجه است و حتی رسانه های نزدیک به این باشگاه مدعی شده اند که اگر تا پایان ماه نتوانند مبلغ قابل توجهی به دست آورند، ممکن است موفق به جذب بازیکن در این باشگاه شوند. پنجره نقل و انتقالات نباید زمستانی باشد.

این وضعیت و البته اتفاقاتی که در سال های اخیر در این باشگاه رخ داده باعث شده لاپورتا در راس باشگاه بارسلونا چندان محبوبیت نداشته باشد و انتخاب مجدد او به عنوان رئیس بارسا با اگرها و اگرهای زیادی همراه خواهد بود که خود او نیز از آن جمله است. به خوبی آگاه است.

2042925

روزنامه اسپورت گزارش داد که رئیس فعلی باشگاه بارسلونا مصمم به حضور جدی در انتخابات ریاست این باشگاه و کاندیداتوری است و می خواهد با اقدامی جذاب دوباره نظر مثبت رای دهندگان را جلب کند.

این روزنامه مدعی شد که او می خواهد در آستانه این انتخابات و احتمالا در نقل و انتقالات تابستانی 2025 بازیکن بزرگی را به بارسا منتقل کند و اولین گزینه او برای این کار آلوارز است. اگرچه پیش از این گفته می شد منچسترسیتی تمایلی به فروش این بازیکن ندارد اما لاپورتا امیدوار است مذاکرات مثبتی برای نهایی شدن این انتقال داشته باشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی