سومین آزمون سخت اسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس؟



پرسپولیس با اسمار توانست روند بسیار خوبی را در نیمه دوم رقابت های قهرمانی آغاز کند اما در این مسیر لغزش هایی وجود داشت که باعث شد سرخ ها نتوانند به بالای جدول برسند و در رقابت های حذفی جام حذفی زودهنگام حذف شوند. . اولین آزمون جدی اسمار در نیمه دوم دربی رقم خورد که نتوانست از آن فرار کند و پرسپولیس به نوعی اسیر بازی دفاعی استقلال در دربی شد. اگر اسمار در این دیدار پیروز می شد، تیمش اکنون در صدر جدول قرار می گرفت.

دومین آزمون جدی سرمربی برزیلی بازی با آلومینیوم در جام حذفی بود. نتیجه بازی 4-4 شد و قرمزها در ضربات پنالتی شکست خوردند. این شکست برای پرسپولیسی ها قابل هضم نبود چرا که این تیم از لحاظ مهره ای اصلا با حریف خود قابل مقایسه نبود و این دومین بار در سه ماه اخیر بود که عثمر در حالی که در اراک شکست خورده بود، تیمش را به تهران بازگرداند.

بازی امروز هم شاید سومین آزمون سخت اسمار در پرسپولیس باشد. دیداری که در صورت از دست دادن امتیاز در این دیدار، قهرمانی برای آنها بسیار سخت خواهد بود. البته اگر استقلال در تبریز امتیاز نگیرد. هواداران پرسپولیس انتظار دارند اسمار در بازی امروز پیروز شود و این پیروزی می تواند شانس ماندن او در پرسپولیس را تا حد زیادی افزایش دهد. اما نتیجه ای غیر از این احتمالا در پایان این فصل به دوران حضور اسمار در پرسپولیس پایان می دهد.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس پیام داد; قول قرمزها قبل از بازی مقابل سپاهان + عکس



سرویس داخلی اخبار فوتبال