سومین مدافع میانی سپاهان هم می رود؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی زاده در پنجره تابستانی لیگ هجدهم از تراکتورسازی به سپاهان پیوست و در یک فصل و نیمی که امیر قلانویی به عنوان سرمربی سپاهان فعالیت می کرد، یکی از بازیکنانی بود که این مربی به دلیل شناخت مدنظر او بود. او از او داشت. .
پس از جدایی امیرقلانویی، مهدی زاده تا هفته های پایانی لیگ بیستم یکی از مهره های مهم نویدکیا بود اما پس از آن عزت پورقاز و گلسیانی بودند که زوج خط دفاعی سپاهان را تشکیل دادند.
در لیگ بیست و یکم اما ماجرا برای این مدافع 28 ساله گیلانی به گونه ای دیگر رقم خورد و او بیشتر فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد و به همین دلیل حالا برای ورود به لیگ بیست و دوم وسواس زیادی برای ادامه همکاری دارد. سپاهان. .

مهدی زاده یکی از بازیکنان ترکیب سپاهان است که البته ماندن یا رفتنش مشخص نیست. حتی در صورت ماندن این بازیکن، سپاهان به یک مدافع میانی دیگر نیاز خواهد داشت و در صورت جدایی این بازیکن، کادر فنی پوشان اصفهانی با لباس طلایی پرتغالی باید به دنبال دو گزینه در پست دفاع وسط باشند.


سرویس خبر شماره: 1832906
Jul 19, 1401 @ 4:48 ب.ظ
36.5 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

ابهام در ادامه همکاری مهدی زاده؛

محمدرضا مهدی زاده طی روزهای گذشته در تمرینات سپاهان حضور داشته است اما مشخص نیست این همکاری ادامه خواهد داشت یا خیر.

در حال حاضر قرارداد نژادمهدی در قلب خط دفاعی سپاهان تمدید شده و دانشگر به عنوان یکی از جنجالی ترین خریدهای فصل راهی اصفهان شده است. سپاهانی ها در این پست عزت پورگز را در لیست خروج قرار دادند و گئورگی گلسیانی نیز با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شد و تصمیم به جدایی گرفت.
در این شرایط مسئولان باشگاه سپاهان در تلاش هستند تا مهدی زاده را برای ادامه حضورش در سپاهان قانع کنند اما این بازیکن که با دو پیشنهاد مواجه شده و قصد دارد فرصت بازی بیشتری داشته باشد، با وجود شرکت در تمرینات طی چند روز آینده تصمیم گرفت که این بازیکن را به انجام برساند. تصمیم نهایی او برای ماندن در سپاهان یا ترک این تیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی