سوپرجام اروپا؛ ما واقعی هستیم و به این آلمانی ها نخواهیم باخت!


این هشتمین حضور رئال مادرید در سوپرکاپ اروپا است و آنها پیش از این برابر فاینورد (2002)، سویا (2014 و 2016) و منچستریونایتد (2017) و چلسی (1998)، گالاتاسرای (2000) و اتلتیکو مادرید (2000) پیروز شده اند. 2018) شکست خورد.
شاگردان کارلو آنچلوتی در صورت پیروزی در بازی امشب مقابل اینتراخت، جام لیگ 98 رئال مادرید را برای این باشگاه به ارمغان خواهند آورد و با توجه به اینکه سوپرجام اسپانیا و جام باشگاه های جهان در پیش است، می توانند به رکورد 100 جام در این فصل برسند. اما به دلیل برگزاری جام جهانی 2022 قطر در ماه های نوامبر و دسامبر، تاریخ دقیقی برای برگزاری جام جهانی باشگاه ها اعلام نشده است.

نکته جالب دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که رئال مادرید پس از باخت به بوکا جونیورز در جام بین قاره ای، از سال 2000 تاکنون هرگز فینالی را به حریف خارجی نباخته است.
از آن زمان، رئال یازده بازی در فینال رقابت های مختلف مقابل حریفان خارجی انجام داده و در تمام آن بازی ها پیروز شده است و امیدوار است امشب این رکورد را حفظ کند و با قهرمانی لیگ به مادرید بازگردد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت چهارشنبه شب در هلسینکی فنلاند به مصاف هم خواهند رفت تا قهرمان سوپرکاپ اروپا مشخص شود.
این دو تیم پیش از این تنها یک بار در رقابت های رسمی به مصاف یکدیگر رفته اند که آن هم فینال جام باشگاه های اروپا در سال 1960 بود و رئال موفق شد با نتیجه 3 بر 7 حریف خود را شکست دهد. فرانس پوشکاس در این بازی چهار گل به ثمر رساند و سه گل دیگر رئال را آلفردو داستفانو به ثمر رساند.
حالا این دو تیم پس از 62 سال دوباره به مصاف هم می روند و رئال مادرید قصد دارد رکورد درخشان خود را در بازی با تیم های آلمانی حفظ کند.


این تیم پس از شکست 0-2 مقابل وولفسبورگ در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2015-2016، مقابل هیچ تیم آلمانی شکست نخورد. این در حالی است که آنها در این مدت یازده بار با تیم های بوندسلیگا روبرو شده اند، اما هفت برد و چهار تساوی کسب کرده اند تا رکورد خوبی را ثبت کنند.
از سوی دیگر، آینتراخت در ده بازی اخیری که مقابل تیم های اسپانیایی انجام داده است، شکست نخورده است و از این ده بازی، هفت برد و سه تساوی بخشی از این تیم بوده است.

رئال مادرید در حالی به بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت می آید که به دنبال حفظ رکورد درخشان خود در بازی مقابل رقبای آلمانی است.


سرویس خبر شماره: 1837502
19 اوت 1401 ساعت 10:50 ق.ظ |
800

0نقطه نظر