سوپر کیو | آرسبلاگ … وبلاگ آرسنال

صبح.

من هرگز این امتیاز را نداشتم که کوین کمپبل را در زندگی واقعی ملاقات کنم، اما میهمان چند قسمت از پادکست هایبری Squad بودم که او با سوفی نیکولا انجام داد.

اولین باری که این کار را انجام دادم، قبل از شروع ضبط/استریم، در “پشت استیج” بودیم و او از من استقبال کرد و طوری با من صحبت کرد که گویی یک دوست قدیمی هستم. من مدت زیادی است که آرسبلاگ کار می کنم، اما غیرممکن است که وقتی با کسی ملاقات می کنید که هر نوع سابقه ای با آرسنال دارد، کمی ستاره نشوید. این بچه‌هایی که در طول این سال‌ها بازی و گلزنی را تماشا کرده‌اید و قرمز و سفید را با چنین کیفیتی نشان می‌دهند، فکر می‌کنم این طبیعی است که فقط کمی عصبی باشید.

اما کوین کسی بود که تو را بلافاصله راحت کرد. او خونگرم، با شخصیت، جذاب بود و حتی زمانی که همیشه در مورد همه موضوعات فوتبال موافق نبود، می‌توانستیم آن‌ها را به شیوه‌ای باز و جذاب صحبت کنیم. من این روزها کار زیادی از توییتر انجام نمی دهم، اما جدول زمانی دیروز من پر از ادای احترام به کوین کمپبل بود، که همه آنها در مورد او به عنوان یک بازیکن و یک شخص بسیار مثبت بودند. از تمام باشگاه هایی که برای آنها بازی کرد، نه فقط آرسنال، و از افرادی که بعد از آویختن کفش هایش با آنها کار کرد.

بسیاری از بازیکنان بعد از آن وارد رسانه‌ها می‌شوند، اما شما همیشه نمی‌توانید آنها را بدانید که واقعاً چه کسانی هستند، زیرا به اصطلاح، یک جبهه حرفه‌ای وجود دارد. کوین کمپبل کسی بود که کارهای اصلی را انجام می داد، اما از آنجایی که او در پادکست ها نیز روی میکروفون کار می کرد، ما کمی بهتر از برخی دیگر با او آشنا شدیم. ما خوش شانس بودیم که در اشتیاق او به آرسنال و فوتبال سهیم بودیم و اینکه هر زمانی را در مدار او گذراندیم به این معناست که با احساس خوشحالی از شما دور شدیم که زمان کمی را در دنیای او سپری کردید.

درگذشت او در 54 سالگی بسیار بی رحمانه به نظر می رسد، واقعاً سن ندارد، و این یادآوری است برای همه ما که شما هرگز ساعت یا روز را نمی دانید. این باعث می شود به یاد بیاورید که زندگی کوتاه است و چیزهای واقعاً مهم این است که مهربان باشیم، مراقب یکدیگر باشیم، به هم اهمیت دهیم، و سعی کنیم از الگوی او پیروی کنیم. دیگران ادای احترام طولانی‌تری به مردی نوشته‌اند که خیلی بهتر از من می‌شناختند، من فکر می‌کردم قطعه امی برای The Athletic فوق‌العاده بود، اما مثل بقیه از شنیدن خبر درگذشت دیروز او بسیار ناراحت شدم.

تسلیت صمیمانه به خانواده ایشان و دوستان فراوان ایشان. او بازیکنی با کیفیت و مردی با کیفیت بود.

RIP Super Kev.

https://arseblog.com/2024/06/super-kev/ منبع: