سپاهانی ها درباره ستاره هایشان دروغ گفتند؟/ پرسپولیس گول نمی خورد!



خبر رسید، رضا اسدی ستاره سپاهان به دلیل مصدومیت بازی با تیم سابقش پرسپولیس را از دست داد. مهاجم تیم دهم سپاهان به همین دلیل در هفته های اخیر دیدارهای تیمش را از دست داده و بیشتر از تمریناتش کارهای پزشکی خود را دنبال کرده است.

همچنین فرشاد احمدزاده دیگر ستاره تیم سپاهان که در پرسپولیس بازی می کرد ظاهرا مصدوم است و نمی تواند مقابل شاگردان اسمار ویرا به میدان برود. بازیکن شماره 10 سپاهان در دیدار پلی آف مقابل استقلال ملاثانی دقایقی برای تیمش به میدان رفت اما گفته می شود دوباره درد را تجربه کرده و به احتمال زیاد بازی مقابل پرسپولیس را از دست خواهد داد.

اسمار ویرا، سرمربی برزیل که به طرز باورنکردنی از رقابت های جام حذفی کنار رفت، در دیدار حساس با سپاهان تنها می تواند به تمدید قرارداد با پرسپولیس یا حتی ادامه مربیگری در لیگ برتر ایران امیدوار باشد.

ال کلاسیکو فوتبال ایران در حالی چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود که بازی رفت در اصفهان با گل دیدنی رضا اسدی به سود شاگردان خوزه مورائیس به پایان رسید. حالا اسمار ویرا قصد دارد با پیروزی مقابل سپاهان و شکست دادن این تیم پرقدرت، انتقام دیدار آخر را بگیرد و رقابتی ویژه با استقلال در بالای جدول رقم بزند.

مربی برزیلی بنابراین نمی خواهد چیزی را به شانس واگذار کند. او در جلسه کادر فنی پرسپولیس و دستیارانش مدعی شد که احتمالا سپاهان درباره مصدومیت فرشاد احمدزاده و رضا اسدی بلوف زده است. از این رو به نزدیکان خود دستور داد تا هر چه سریعتر او را از وضعیت این دو ستاره زرد اصفهانی اطلاع دهند.

البته پرسپولیس برای این دیدار ظاهرا دو بازیکن مصدوم دارد. امید عالیشاه کاپیتان تاثیرگذار پرسپولیس که پس از شکست در اراک به صورت انفرادی و زیر نظر پزشکان در تمرینات این تیم فعالیت کرد. همچنین علیرضا بیرانوند که گچ دستش را برداشت اما گفته می شود با وجود تمرینات دروازه بانی هنوز آمادگی صددرصدی برای بازی مقابل سپاهان دارنده عنوان بهترین خط حمله لیگ را ندارد.

بیشتر بخوانید: حوادث جنجالی ال کلاسیکو در ایران; از کور شدن سرباز و مسموم شدن بازیکنان پرسپولیس تا تغییر قهرمان در دقیقه 96/گل بی سابقه و تصمیم عجیب سرمربی تیم ملی!



سرویس داخلی اخبار فوتبال