سپاهانی پرمشتری در تهران دیده شد (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1950344
22 جولای 1402 ساعت 06:12 |
2.3K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یاسین سلمانی یکی از مهم ترین بازیکنان سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی است که به دلیل اتمام قراردادش تصمیمی برای ادامه حضور در اصفهان ندارد و قصد دارد به فوتبالش ادامه دهد. در فضایی جدید بین استقلال یا پرسپولیس و بیش از آنچه به نظر می رسد، اما او در حال حاضر در شرایطی کاملا متفاوت تمرین می کند.

ستاره آینده دار سپاهان بدون مشخص شدن ترکیب آینده اش در اردوی تیم المپیک حضور دارد.

سپاهانی پرمشتری در تهران دیده شد (تصویر)

هافبک و کاپیتان 21 ساله تیم المپیک ایران در تیم امید تمرین می کند و احتمالا پس از پایان این اردو تیم آینده خود را مشخص خواهد کرد و لباس یکی از دو تیم سرخ را بر تن خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سلمانی پس از اینکه در فصل گذشته ژوزه مورائیس شانس چندانی برای درخشش در سپاهان نداشت و در 18 بازی فصل گذشته لیگ برتر دو گل به ثمر رساند، این روزها در فضایی متفاوت به دنبال انتقالی موفق است. که زیر نظر رضا عنایتی تمرین می کند.

این ستاره آینده دار سپاهان که از رده های ابتدایی آن باشگاه به تیم بزرگسالان صعود کرد و در چهار فصل اخیر لیگ برتر برای طلای پوشان بازی کرد و به شهرت رسید، اکنون به یکی از مهم ترین نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است. گفته می شود پرسپولیس و استقلال به شدت علاقه مند به جذب او هستند و مطمئنا تیم بعدی از بین آنها مشخص خواهد شد.

1897450