سپاهان آینده دارترین باشگاه ایران!


سرویس خبر شماره: 2017840
10 مه 1403 ساعت 5:20 ق.ظ.
520

2نقطه نظر

مورایس، چهره ویژه جشن قهرمانی زیر 18 سال؛

آکادمی سپاهان در دو دهه گذشته یکی از منابع اصلی تربیت بازیکنان و استعدادهای فوتبال ایران بوده است.

سپاهان آینده دارترین باشگاه ایران!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازیکنانی که ردپایشان را نه تنها در سپاهان، بلکه در تیم های ملی، مغربی های پایتخت، تراکتورسازی و اکثر تیم های لیگ برتری و حتی لیگ یک دید.

احسان حاج صفی، محرم نویدکیا، رضا اسدی، سردار آزمون، محمدحسین مرادمند، میلاد سرلک، عارف غلامی، رضا اسدی، مهدی جعفرپور، جلال الدین علی محمدی، اکبر ایمانی، آرمین سهرابیان، یاسین سلمانی و بسیاری دیگر از بازیکنان این تیم هستند.

2016136

سال گذشته نام هایی چون محمدجواد حسین نژاد، آریا یوسفی، اسماعیل قلی زاده و کسری طاهری از آکادمی سپاهان در سطح اول فوتبال ایران حضور داشتند.

روز گذشته تیم زیر 18 سال سپاهان با هدایت احسان عسگری به مقام قهرمانی کشور دست یافت. مرحله نهایی صعود کرد و ذوب آهن، دیگر تیم اصفهانی با 22 امتیاز و تراکتور با 17 امتیاز به مرحله نهایی راه یافتند.

سپاهان در مرحله پایانی با 7 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی با 22 امتیاز، 27 گل زده و 11 گل خورده دو هفته مانده به پایان مسابقات و با شکست از ذوب بهترین خط حمله این رقابت ها را داشت. آهنین اختلافاتشان با این تیم دومی را به 7 امتیاز رساند و اولین قهرمان این فصل شد.

2016134

پیچ سپاهانسه آقای گل از اصفهان
در پایان رقابت های زیر 18 سال اشکان علیجانی و محمدجواد نصیری از سپاهان و هادی باغبان از ذوب آهن با هم با 13 گل آقای گل شدند و امیرحسین صادقی از سپاهان عنوان بهترین پاسور را از آن خود کرد. این رقابت با 9 پاس گل به خود اختصاص داد.

پیچ سپاهانتیم ملی زیر 18 سال سپاهان
فصل گذشته پوریا رفیعی، کسری کریمی، جواد نصیری، امیر چنگلوایی، ابوالفضل فرامرزی، اسماعیل فلامرزی; اشکان علیجانی و علی روشی به اردوی تیم ملی دعوت شدند و حتی قبل از بازی سپاهان مقابل تراکتور، 5 نفر از این بازیکنان اجازه خروج نداشتند و تیم 18 سپاهان با 14 بازیکن و 2 بازیکن سهمیه جوانان به مصاف تراکتور رفت.

پیچ سپاهانبازیکنان تیم زیر 18 سال سپاهان
برای تیم زیر 18 سال سپاهان در این فصل پوریا رفیعی، سپهر ترکی، محمدجواد ملکی، ابوالفضل باقری، محمد کسری کریمی، امیرحسین صادقی، محمدجواد نصیری، سید امیرحسین صدیقی، علی روشی، سیداحمد رضا غراباتی، شایان امیرعلی فیروزی، امیرمحمد صالحی، امیررضا چنگالوایی، اشکان علیجانی، علی علم زاده، اسماعیل فلامرزی، ابوالفضل فرامرزی، محمدحسن مردانی، حسین تالانه، امیررضا اکبری فرد و مهدی موسوی به میدان رفتند.

پیچ سپاهانمورایس برای تماشای این تیم
هرچند تیم زیر 18 سال سپاهان موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شد و 8 بازیکن ملی پوش در ترکیب خود دارد، اما خوزه مورایس تاکنون هیچ بازیکنی از این تیم را برای تمرینات دعوت نکرده است که به نظر می رسد حضور این مربی در دوران قهرمانی باشد جشن این نشان از توجه بیشتر آن به محصولات این رده سنی باشگاه دارد.

2016133

در پایان مرحله اول لیگ زیر 18 سال تنها مهدی موسوی به جمع بزرگسالان سپاهان پیوست و از این تیم 18 ساله جدا شد. او در لیگ سوم برای تیم سپاهان ب یک گل و یک پاس گل به ثمر رساند. کشور.

آکادمی سپاهان سال ها با هدایت محمدعلی بصیریان و حالا حمید زارعی که سابقه قهرمانی در لیگ آزادگان با سپاهان نوین و صعود به لیگ برتر را در کارنامه دارد و پس از آن توانسته در بین بهترین آکادمی های کشور قرار گیرد. که به عنوان مربی در آکادمی سپاهان فعالیت کرد و مدیریت این آکادمی بزرگ را بر عهده گرفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی