سپاهان دوباره جام را به خاطر ملوان داد؟/ گربه سفید قوی یا زرد سیاه؟!



با وجود اینکه تازه در ابتدای فصل هستیم و قهرمانی هنوز یک سوم راه نرسیده است، اما اولین شکست سپاهان به راحتی قابل چشم پوشی نبود.

پیش از این دیدار تصمیم کمیته انضباطی AFC اعلام شد و سپاهان علاوه بر شکست در دیدار مقابل الاتحاد، از حضور در سه بازی خانگی محروم و 200 هزار دلار جریمه شد. این شوک هر تیمی را نابود می کند و سپاهان در نهایت تسلیم می شود. تیمی که پس از تساوی هفته گذشته مقابل نساجی قهرمانی را با بردهای پیاپی آغاز کرد، پس از دقیقه 90 اولین شکست خود را در خانه با گل به خودی متحمل شد.

مورایس بعد از آن مسابقه خیلی حرفه ای صحبت کرد و برد را حق ملوانی دانست اما کاملا مشخص بود که گیج شده است. او در شروع نیمه دوم، مدافع خطاکار خود نیلسون را حذف کرد تا مشکل فنی تیمش را برطرف کند.

در روزی که استقلال و پرسپولیس به تساوی رسیدند، سپاهان بهترین فرصت را برای بازپس گیری برتری از دست داد و به رده هفتم سقوط کرد. اما جالب اینجاست که این نتیجه برای ملوان نامطلوب بود.

9 سال از آخرین پیروزی سپاهان مقابل ملوان می گذرد. مهدی تارتار همیشه در اصفهان یقه سپاهان را می گرفت و این بار هم مثل فصل قبل، جهان ملوان بود که سرعت سپاهان را کم کرد.

البته سپاهان غایبان زیادی داشت. مسائل خارج از زمین هم روی نتیجه تاثیر گذاشت، اما نادیده گرفتن بازی خوب ملوان بی انصافی است. قوی سپید بزرگترین قاتل زردپوشان اصفهانی و گربه سیاه این تیم در سال های اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: سپاهان در CAS; آیا با اعتراض به این تصمیم نتیجه می گیرید؟/حرفه ای ترین باشگاه ایران هستید پس باید الگو باشید



سرویس داخلی اخبار فوتبال