سپاهان مذاکره با جواد نکونام را تکذیب کرد/منتظر بازگشت مورائیس هستیم، طبق لیست او خرید می کنیم.



در حالی که شنیده ها حاکی از آن است که پس از اعلام انصراف ژوزه مورائیس از همکاری با سپاهان، جواد نکونام گزینه اصلی این باشگاه شد، یکی از مدیران باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبروشی گفت: سپاهان منتظر بازگشت مورائیس است. . در اصفهان

به گزارش خبرروزشی، دیروز و امروز برخی صفحات ناشناس مدعی شدند که پس از اعلام استعفای خوزه مورایس از هدایت سپاهان، اصفهان به سراغ جواد نکونام رفته اما یکی از مدیران مافوق سپاهان در گفت و گو با خبرزشی مدعی شد که سپاهان این کار را انجام داده است. این کار را نکن به نکونام پیشنهاد بدهید. و آن دلالی که خود را یکی از بستگان نکونام معرفی کرد، پیشنهاد داد از طرف او با نکونام همکاری کنیم.

به گفته این مسئول سپاهان، این واسطه اصرار داشت که جلسه ای با حضور سران نکونام و سپاهان برگزار شود، اما اصفهانی ها اعلام کردند که تمایلی به همکاری با نکونام ندارند و منتظر بازگشت مورائیس هستند.

این مدیرعامل سپاهان تاکید کرد: جذب بر اساس لیست موریس انجام می شود و موریس نظارت ظریفی بر روند مذاکرات دارد. امیدواریم موریس به اصفهان برگردد و حداقل یک فصل باقی مانده از قراردادش را به عنوان سرمربی سپاهان سپری کند.

بیشتر بخوانید: جواد نکونام، توجیه را دوست ندارد; نزدیکان سرمربی استقلال از باشگاه شاکی هستند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال