سپاهان مقابل پاختاکور مشخص شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازیکنان زیر برای دارنده مدال طلای اصفهانی در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان به میدان می روند:
رشید مظاهری – امید نورافکن، محمد نژاد مهدی، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مقانلو.
محرم نویدکیا که در دوران حضورش روی نیمکت سپاهان علاقه چندانی به این تغییر نشان نمی داد، این تیم را برای بازی آخر لیگ برتر مقابل نفت آبادان در عربستان مقابل پاختاکور اعزام می کند. با این توصیف، ترکیب چهار نفره خط دفاع با حضور نژاد مهدی و گلسیانی در قلب خط دفاعی و دفاع چپ و راست با نورافکن و اسماعیلی پر می شود.
یک خط جلوتر با وجود بازگشت مسعود ریگی از مصدومیت، بار دیگر شاهد حضور همیشگی محمد کریمی، سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده هستیم. نکته مهم این است که محرم نویدکیا همچنان از احمدزاده در پست هافبک استفاده می کند.
در نهایت قسمت هجومی سپاهان با حضور حسینی و سجاد به عنوان دو وینگر چپ و راست و شهریار در راس شکل گرفت تا بار دیگر کادر فنی سپاهان که همیشه در فصل انتخاب شهریار و سجاد سردرگم بوده است. ، در آسیا بازی های اخیر به نفع هر دو بازیکن تیم است.
دیدار دو تیم از ساعت 21:45 در ورزشگاه ملک عبدالله آغاز می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محرم نویدکیا اسامی 11 نفره خود را برای دیدار افتتاحیه لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد.


سرویس خبر شماره: 1818556 |
18 فروردين 1401 ساعت 20:45 |
1,504 امتیاز خبر|

0نظرات

شهریار و سجاد دوباره با هم هستند.