سپاهان و احتمال عبور از همشهری


کد اطلاعات: 2049265
28 ژوئن 1403 در 8:18 ب.ظ.
1.2K |

2نقطه نظر

سپاهان اصفهان با صعود به فینال جام حذفی فوتبال ایران برای پنجمین بار شانس قهرمانی را دارد.

سپاهان و احتمال عبور از همشهری

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های استقلال و پرسپولیس هر کدام با هفت عنوان قهرمانی لیگ، موفق ترین تیم های حاضر در رقابت های جام حذفی فصل جاری، خیلی زود و در جریان بازی های شانزدهم و یک هشتم نهایی با شکست از این جام حذف شدند. . مقابل مس رفسنجان و آلومینیوم اراک رفتند.
در عین حال سپاهان به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های این رقابت ها با پیروزی مقابل گل گهر سیرجان حالا این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل مس رفسنجان پنجمین عنوان قهرمانی رقابت های پلی آف را از آن خود کند.
سپاهان و ذوب آهن تیم های پرافتخار اصفهانی این رقابت ها پس از استقلال و پرسپولیس هر کدام چهار قهرمانی در جام حذفی دارند و ذوبی ها یک بار در فینال این رقابت ها شکست خوردند.

2027597

اما سپاهان این شانس را دارد که در فینال مس رفسنجان را شکست دهد و از ذوب آهن پیشی بگیرد و پنجمین قهرمانی را کسب کند و سومین تیم برنده این رقابت ها شود.
آخرین بار سپاهان در فینال فصل 91-92 پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست داد و قهرمان شد و حالا بعد از یازده سال دوباره شانس قهرمانی را دارد.

2030069

سپاهان در مراحل قبل تیم های شمس آذر قزوین، استقلال ملاثانی، ملوان انزلی و گل گهر سیرجان را شکست داد و راهی فینال شد. در طرف مقابل مس رفسنجان با حذف استقلال، پیکان، تراکتور و آلومینیوم اراک به فینال راه یافت.
فینال جام حذفی عصر روز پنجشنبه 10 خردادماه از ساعت 20 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می شود که البته اخباری مبنی بر تغییر محل برگزاری فینال وجود دارد.

مجله اخبار فوتبال داخلی