سپاهان و تراکتور هم آقای گل را از پرسپولیس می خواهند


سرویس خبر شماره: 2052309
12 جولای 1403 در 4:18 ب.ظ.
2.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

علیپور در آستانه یک تصمیم سخت است

مهاجم سابق پرسپولیس با پیشنهادهایی از سوی باشگاه های سپاهان و تراکتورسازی نیز مواجه شد تا بازگشت او به اردوی سرخ با اما و اگر همراه شود.

سپاهان و تراکتور هم آقای گل را از پرسپولیس می خواهند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که در ساعات اخیر بازگشت علی علیپور به پرسپولیس داغ شده بود، پیشنهاد دو باشگاه دیگر به آقای گل اسبق قرمزها مانع این مذاکرات شد.

علیپور که در روزهای اخیر از سوی واسطه های استقلال برای پذیرش پیشنهادی جنجالی تماس گرفته بود، به دلیل حضورش در پرسپولیس سکوت اختیار کرد و پاسخ روشنی به این درخواست نداد.

با این حال گفته می شد وی طی مذاکره با هدایت پرسپولیس به بحث انتقالش به این تیم پایان می دهد و یک بار دیگر شرایط بازگشت به ارتش سرخ را محقق می کند. اتفاقی که تاکنون رخ نداده و موانعی بر سر این دیدار شکل گرفته است.

به نظر می رسد علیپور از این که پس از مذاکره با جواد آقایی پور و تاخیر محمدرضا آزادی در دیدار مجدد طرفین، او را هدف دوم خود قرار داده، ناراحت به نظر می رسد. علیپور که 4 بار در دربی گلزنی کرد، با پیراهن قرمز توانست عنوان آقای گلی را نیز از آن خود کند. او در فصول اخیر در لیگ پرتغال بازی کرده و کار تیم های ماریتیمو و ژیلوینته را دنبال کرده است.

با پایان قراردادش و از آنجایی که ژیل ویسنته می خواست به این همکاری ادامه دهد، ترجیح داد چالش جدیدی را انجام دهد. این پخش هم اکنون با پیشنهاد مستقیم چهار تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان برای این بازیکن همراه است و باید دید در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت. گفته می شود پیشنهاد استقلال با توجه به فوت کاپیتان سابق سرخ ها در پرسپولیس چندان به درد نمی خورد و علیپور نمی خواهد خاطرات تلخ شیرین خود را به هوادارانش بازگرداند و اتفاق دیگری رقم بزند. اما اگر پرسپولیس برای رسیدن به هدف خود یعنی انتقال آقایی پور یا آزادی اصرار داشته باشد، ممکن است تصمیم دیگری بگیرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی