سپاهان 4 – نفت 0MIS: توپخانه مورایس از زمین و هوا

سپاهان (1-0): ارسال دقیق فرشاد احمدزاده در نزدیکی محوطه جریمه پس از برخورد به پشت بدن علینژاد هنگام دویدن برگشت. جایی که مقانلو منتظر بود و در دقیقه 43 با یک ضربه دیدنی و مهار نشدنی گل اول بازی را به ثمر رساند.


سرویس خبر شماره: 1860951
3 ژانویه 1401 @ 5:18 ب.ظ
5.1 هزار |

4نقطه نظر

چهار گل برای اخراج تیم متحول شده؛

سپاهان (3-0): دو دقیقه بعد از گل محمد دانشکار، این بار حمله سپاهانی ها در داخل محوطه جریمه حریف در دقیقه 72 با گیج شدن مدافعان حریف با خطا و ضربه سر این بازیکن به گل سوم تبدیل شد.

رویداد ویژه:
نفت مسجد سلیمان برای پیروزی در این دیدار با تغییر کادر فنی وارد زمین شده بود اما نتوانست به خواسته خود برسد و در نقش جهان شکست سنگینی را متحمل شد.

داوران: کوپال ناظمی – مهدی علیقادر – احد سلطانی – شاهین یزدانی
استاد راهنما: حسین خانبان

🔴لبه:

ترکیب روغن مسجد سلیمان
سعید جلالی راد (82 سینا بختیاری نسب)، مجتبی مقتدایی، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، سامان نریمان جهان، پیمان رنجبری، علی کیانی فر، مسلم مجدمی، سینا عبداللهی، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی
مربی: ابراهیم اشکش

⚽ توضیحات گل:

⏱ دقایق حساس:

*شنبه 12 بهمن; سپاهان – نفت مسجد سلیمان; ورزشگاه نقش جهان; بدون مخاطب
*ابراهیم اشکش که دو سه فصل نسبتا خوبی را با استقلال ملاثانی پس از صعود به لیگ دسته اول پس از انتخاب به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان در اقدامی غیرمنتظره سپری کرد، اولین بازی خود در لیگ برتر را مقابل سپاهان انجام داد و خوزه مورایس را تجربه کرد. یک مربی.
رناتو داسیلویرا برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی قرار نگرفت تا جونیور و دانشگر زوج خط دفاعی تیم ملی را تشکیل دهند.
*ابراهیم اشکش که همچنان سرمربی معترض لیگ برتر است، خیلی زود در افتتاحیه لیگ برتر با کارت زرد کوپال نظمی مواجه شد.
*عمید نورافکن برای دومین بازی متوالی در خط هافبک میانی بازی می کند.
* داور مسابقه پنج دقیقه وقت تلف شده را برای این دیدار در نظر گرفت.
* سعید جلالی راد که در اوایل بازی مصدوم شده بود، در نهایت در دقیقه 81 با زدن سه گل به سینا بختیاری راه پیدا کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با گزارش زنده این دیدار با مجله اخبار فوتبال همراه باشید.

دقیقه 22: شوت دقیق و تکنیکی امید نورافکن در اوت با اختلاف بسیار کم به میدان رفت.
دقیقه 24: همکاری تماشایی علینژاد، رضاییان و شهریار مقانلو، مهاجم سپاهان را در موقعیت بسیار خوبی در دروازه باز کرد اما ضربه او از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.
دقیقا 33: پاس پشتی احمدزاده به رضاییان موقعیت خوبی برای آن بازیکن ایجاد کرد که توپ روی پای او قرار نگرفت.
دقیقه 33: ضربه امیرحسین کریمی از روی ضد حمله از عمق محوطه جریمه زده شد اما با واکنش لازم راه به جایی نبرد.
دقیقه 39: شوت محکم امید نورافوکن در اوت با اختلاف بسیار کم به میدان رفت.
45+4 دقیقه: شوت یاغی دانشگر از دروازه خارج شد.
45+5 دقیقه: پاس دقیق علینژاد در محوطه جریمه برای احمدزاده ارسال شد که شماره 10 سپاهان با وجود تلاش زیاد به آن توپ نرسید.
دقیقه 47: سپاهانی ها پس از ضربه زدن به علی نژاد از فاصله بسیار نزدیک به کنار دروازه به محوطه جریمه فرستادند.
دقیقه 57: ضربه ایستگاهی امید دورافکن پس از برخورد با مدافعان حریف با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.
دقیقه 60: پاس میلاد زکی پور نزدیک نقطه پنالتی با ضربه سر مغانلو به بیرون رفت
دقیقه 74: نفوذ علی نژاد به محوطه جریمه و ضربه او از زاویه بسته این بار با واکنش جلالی راد تبدیل به گل نشد و راهی کرنر شد.
دقیقه 77: پاس دقیق و زیبای علینژاد در موقعیت بسیار خوبی به رامین رضاییان رسید که ضربه محکم آن بازیکن با واکنش جلالی راد تبدیل به گل نشد و کرنر دیگری برای سپاهان رقم خورد.

تیم فوتبال سپاهان در نیمه اول این دیدار تهاجمی شروع کرد و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت اما تا دقایق پایانی نیمه اول موفق نبود تا در نهایت در دقیقه 43 با ضربه سنگین نورفکن به گل رسید. . نفت مسجد سلیمان که با رویکرد تدافعی وارد زمین شده حالا باید در نیمه دوم به دنبال جبران باشد و باید دید کادر فنی این تیم چه واکنشی نسبت به این نتیجه خواهد داشت.
با شروع نیمه دوم حملات سپاهان ادامه یافت و آنها که پس از زدن گل اول با اعتماد به نفس بیشتری بازی می کردند حملات بیشتری را سازماندهی کردند و در نهایت در دقیقه 70 و 72 گل های دوم و سوم را به ثمر رساندند. پس از گل سوم، حملات ادامه یافت و با تعویض های مورایس شدت گرفت تا اینکه گل چهارم بازی را نفرافکن با شوتی از پشت محوطه به ثمر رساند که یکی از بازیکنان تعویضی این تیم به نام علی محمد بود. . در دقایق پایانی بازی، سپاهان سعی در کنترل بازی داشت و حملات دامنه دار این تیم از زمین و هوا ادامه پیدا نکرد.

سپاهان (2-0): ارسال دقیقه 70 رامین رضاییان از روی کرنر در محوطه جریمه با ضربه سر محمد دانشگر به گل دوم بازی تبدیل شد.

روغن مسجد سلیمان: علی کیانی فر (13)
سپاهان: شهریار مغانلو (50)

سپاهان (4-0): امید نورافکن که چندین بار سعی در شوتزنی بدون نتیجه داشت در نهایت در دقیقه 88 طلسم خود را شکست و با شوتی از پشت محوطه جریمه گل چهارم تیمش را مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند. پاس گل را جلال علی محمدی در کانون توجه ارسال کرد.

🥇بهترین بازیکن زمین:
فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان، محمد دانشگر، امید نورافکن و محمد علینژاد از تاثیرگذارترین بازیکنان سپاهان در این بازی بودند. در مجموع در روزی که سپاهان یک برد دلچسب به دست آورد، خیلی از بازیکنان این تیم در شرایط بسیار خوبی قرار داشتند.

💠 هشدارها:

شرح بازی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان با از دست دادن دو امتیاز مقابل انزلی برای کسب سه امتیاز وارد این دیدار شد و از همان ثانیه های ابتدایی شاهد نمایش کامل هجومی شاگردان موریس در ورزشگاه نقش جهان بودیم. با این حال تا دقیقه 43 که ضربه محکم و مهارنشدنی شهریار مقانلو به زیر طاق دروازه برخورد کرد و تبدیل به دروازه افتتاحیه شد، سپاهانی ها دو سه موقعیت قطعی گلزنی را از دست داده بودند و چندین هافبک ایجاد کرده بودند. پس از گل مغانلو، سپاهان به آنچه می خواست رسید و اگر خوش شانس بود می توانست تا پایان نیمه اول گل های بیشتری به ثمر برساند. با شروع نیمه دوم سرانجام آرمش سپاهان در دقیقه 70 با پاس رامین رضاییان و ضربه سر دانشگر به گل دوم بازی رسید تا دفاع مسجد سلیمان بتواند از دست ما فرار کند و در دقیقه 72 این بار. شاگردان اشکش با گل به خودی مقتدایی گل اول را به ثمر رساندند بازی لیگ برتر باید باز باشد. در نهایت آخرین گل این دیدار را امید نورافکن با یک شوت از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند تا بهترین پیروزی فصل شاگردان مورائیس را به ثبت برساند و 24 امتیاز کسب کند. در طرف مقابل شوک تغییر سرمربی در مسجد سلیمان جواب نداد و با 9 امتیاز آخرین تیم جدول رده بندی باقی ماندند.

ترکیب سپاهان
سید پیام نجاز، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان (80 جلال علی محمدی)، میلاد زکی پور (80 آریا یوسفی)، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی (80 محمد قربانی)، محمدعلی نژاد، فرشاد احمدزاده (80) محمدرضا حسینی، شهریار مغانلو.
سرمربی: خوزه مورایس

تیم فوتبال سپاهان با ارائه یک بازی شناور و هجومی موفق شد با چهار گل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.

سپاهان 4 - نفت 0MIS: توپخانه زمینی و هوایی مورایس