سپرده 100+120 میلیاردی مالک در پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2052120
11 جولای 1403 در 4:54 ب.ظ.
6.8K |

5نقطه نظر

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس مدعی است بانک شهر در این مدت 220 میلیارد به پرسپولیس کمک کرده است.

سپرده 100+120 میلیاردی مالک در پرسپولیس

به گزارش “ورش سه”، پیمان حدادی عضو هیئت مدیره پرسپولیس در مورد قرارداد مالک این باشگاه گفت: با بانک شهر جلسه داشتیم و سران آنها قصد کمک به پرسپولیس را دارند. تمامی مدیران و معاونان بانک شهر حضور داشتند و مقرر شد حداقل 100 میلیارد تومان برای تسویه حساب و نقل و انتقالات بازیکنان پرداخت شود.

وی به درخواست سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: نکته این است که از سازمان خصوصی می خواهم 5 درصد باقی مانده را به ما بدهد تا بتوانیم از ظرفیت بقیه بانک ها استفاده کنیم.

او اضافه کرد: بانک شهر 120 میلیارد تومان تزریق کرد و پیش بینی می شود 100 میلیارد تومان تزریق کند. امروز سازمان خصوصی سازی تشکیل جلسه می دهد و امیدواریم این اتفاق به گونه ای باشد که سران باشگاه پرسپولیس با سران شش بانک دیدار کنند تا بتوانیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

حدادی از هواداران پرسید: هواداران عزیز حق دارند نگران باشند اما فقط یک ماه از قهرمانی ما می گذرد. باشگاه پرسپولیس در سال های اخیر آنقدر دشمن داشته که نمی تواند قهرمانی ما را ببیند. آنها هواداران ما را نگران می کنند، اما سابقه نقل و انتقالات آقای درویش قابل توجه است. باید از مدیرعامل باشگاه حمایت کرد، البته نباید وقت را تلف کرد و باید سریع بازیکنان مورد نظر را خریداری کرد، اما فضای اعداد آنقدر متفاوت شده که کار سختی است.

مجله اخبار فوتبال داخلی