سپهر حیدری در کانون توجهات پاسخ داد؛ او هنوز در کودکی است/ از پرسپولیس می گوید، استرس دارد!

سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این دیدار گفت: بازی با گل گهر تماشایی بی نظیر بود. پرسپولیس هم در دفاع و هم در حمله تمرکز لازم را داشت و هر وقت پرسپولیس خودش بود نمایش خوبی از خود به نمایش می گذاشت. مثل سال 87 که قبل از بازی با سپاهان محکوم به برد مقابل صبا بودیم و با 4 گل این تیم را شکست دادیم. فکر می کنم همه چیز دست به دست هم داد تا اتفاقات سال 87 دوباره برای ما تداعی شود.

مهاجم لیگ هفتم پرسپولیس درباره مصادف شدن سالگرد قهرمانی با بازی هفته پایانی این فصل گفت: بازی مقابل نساجی دقیقاً یادآور بازی 8 اردیبهشت پرسپولیس و سپاهان است، امسال هم همه چیز برای پرسپولیس مثل بازی قبلی رخ داد. 2007. انشالله باز هم این روز برای پرسپولیس به فال نیک خواهد گرفت اما فکر می کنم با این شرایط که 6 امتیاز از ما کسر شد این قهرمانی دراماتیک هرگز تکرار نخواهد شد.یکی به من پاس گل داد چون لباسش را پوشیده بودم. از بچگی همه چیز واقعا یک رویا بود خدا را شکر خدا به عشق دوران کودکی من به پرسپولیس پاداش داد و گلی زدم که قهرمانی تیم محبوبم را به دست آوردم.امیدوارم پنجشنبه این اتفاق تکرار شود و پرسپولیس قهرمان شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

حیدری در واکنش به اظهارات اخیر امید نورافکن علیه پرسپولیس گفت: بعید است از بازیکن ملی پوش عذرخواهی کند. امید به کانون توجه هنوز در دوران کودکی باقی مانده است و به نظر می رسد به بلوغ فکری نرسیده است. او برای نرمش و بستن قرارداد بالاتر پرسپولیسی را بازجویی می کند که از بچگی عکس های بازیکنان این تیم را جمع آوری کرده و حالا بی احترامی می کند. هر وقت می خواهد در مورد پرسپولیس صحبت کند استرس می گیرد و حرف های غیر منطقی می زند.

این مدافع سابق اضافه کرد: هیچکس کار شلوغ را دوست ندارد. چیزی که شما را به یک قهرمان تبدیل می کند تلاش، پشتکار و در نهایت مهارت است. با توجه به قهرمانی نیم فصل اول و نتایجی که گرفت و بعد از آن که در پایان سال کمترین شانس را در بین سه تیم برتر داشت و بازگشتش به اوج، پرسپولیس بیش از هر بازیکنی شایسته قهرمانی است. تیم دیگر شما نمی توانید با بهانه جویی سریع نتیجه گیری کنید و دوستانتان باید در این مورد تجدید نظر کنند. البته بهتر است این رویه را ادامه دهند تا بتوانیم تمرکز کنیم و دوباره قهرمان شویم.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره شایعات ایجاد شده و بحث های مطرح شده از سوی سپاهان و استقلال مبنی بر موفقیت این تیم و ربط دادن آن به عوامل بیرونی، گفت: بحث و حدیث زیاد است. خیلی از تیم ها با چنین بودجه ای تیم می سازند و برخی دیگر از هر نظر حمایت می شوند اما در نهایت به قهرمانی نمی رسند اما پرسپولیس با وجود ارزشش در آستانه قهرمانی است و این مشکل قطعا باعث فشار می شود. در برخی از.

وی در خصوص بازی هفته گذشته پرسپولیس مقابل نساجی اذعان داشت: باید اذعان داشت که بازی با نساجی قائم شهر سخت ترین بازی فصل است و بازیکنان پرسپولیس آنقدر تجربه دارند که هیچ حریفی را دست کم نگیرند. مهمترین چیز در این بازی تمرکز و اتحاد است. پرسپولیس با توجه به شرایطی که قبل از سال جدید داشت، در هیچ یک از بازی های خود حق خطا نداشت و در بازی با نساجی نیز باید این موضوع رعایت شود. آنها در این بازی فقط باید روی بازی خودشان تمرکز کنند و هیچ توجهی به بازی سپاهان نداشته باشند چرا که سرنوشت قهرمانی در دست پرسپولیس است. مطمئنم بازیکنان و کادر فنی شرایط را می دانند و ما به عنوان هوادار فقط باید از این تیم حمایت کنیم.

وی یادآور شد: یک زمانی صحبت از وزیر و افراد دیگر بود که الان با چه کسانی تماس می گیرند؟ آیا وزیر می تواند عبور کند؟ آیا او می تواند گل بزند؟ این بهانه ها هک شده و فقط برای بازجویی از پرسپولیس است. به جای حرف زدن تمرکز کنید و از پرسپولیس یاد بگیرید و بیشتر تلاش کنید و به حریف احترام بگذارید. باید با پختگی و تفکر بیشتری عمل کرد، مثل بچه ها حرف نزنید و نام تیم مقابل را اشتباه جلوی دوربین بگویید، مثلا سعی کنید قیافه بگیرید یا در دل هواداران جا باز کنید و خود را چاپلوسی کنند

حیدری تاکید کرد: شارژ پیچ خورده هرگز به خانه نمی رسد. بهتر است از پرسپولیس الگو بگیریم نه اینکه قهرمانی این تیم را زیر سوال ببریم. این تیم طی 6 سال گذشته 5 قهرمانی و دو بار به فینال آسیا راه یافته است. آیا این اتفاقات می تواند تصادفی باشد؟

وی خاطرنشان کرد: قهرمانی پرسپولیس نجس است اما اگر در حضور هواداران حق تیم ملوان را می زدی و الان سرآمد بودی این قهرمانی پاک می شد؟ اگر این حرف ها از روی حسادت نیست پس برای چیست؟ جایی که دهانتان را باز می کنید، به جای بی احترامی، تمرکز کنید و سعی کنید با آن دعوا کنید.

شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر گل گهر سیرجان را با نتیجه 4 بر صفر از سد گل گهر سیرجان بگذرانند و اگر سرنوشت قهرمانی این تیم در لیگ بیست و دوم همچنان در دستان آنهاست. آسوده در هفته پایانی به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.