سکوت الهام بخش: حلالم کن

مربی هواداران ادامه داد: روزی که گفتم قرار است کره را در سئول ببریم همه به من خندیدند اما مطمئن باشید با آقای قلعه نویی این اتفاق می افتد چون تیم ما استعدادهای زیادی دارد. من این را در مورد توانایی هایم نگفتم و در مورد توانایی های بازیکن مطرح کردم. سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، شجاع خلیل زاده، علیرضا بیرانوند همگی در کشورهایی که بازی می کنند قهرمان شدند و فوق ستاره هستند. کدام کشور آسیایی این امکان را دارد؟ قصدم بی احترامی به کسی نبود اگر شرایط به گونه ای شد که آنها از دست من ناراحت شدند، عذرخواهی می کنم و اگر اشتباهی رخ داده ما را ببخش.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی هوادار پس از باخت مقابل پرسپولیس در جام حذفی کنفرانس طولانی و جالبی را سپری کرد.

سکوت الهام بخش: حلالم کن

وی از تبانی چند بازیکن هوادار با تیم های کورس قهرمانی و هواداران بنفش که ریتم را از دست دادند صحبت کرد.: سوال خوبی بود، اگر اشتباه نکنم آخرین شکست ما در لیگ برتر مقابل استقلال بود. ما بعد از آن شکست نخوردیم. یکی از هنرهای بچه های ما این بود که بعد از آن شکست 6-1 توانستند خودشان را جمع و جور کنند. انگ و تهمت به بازیکنان ما ناعادلانه بوده است. شاید این بازی اشتباه من بود. در نیمه اول جوری بازی کردیم که استقلال را تحمل کنیم اما شرایط به گونه ای رقم خورد که تیم شیرازی ما گیج شد. این بازی برای بازی امروز تبدیل به یک تجربه شد، وقتی دو گل زدیم توانستیم بازی را به حداقل برسانیم.

1872009

سرمربی هواداران ادامه داد: 20 دقیقه اول کاملا تحت کنترل پرسپولیس بود و بچه های ما دیر می خوابیدند و بیدار می شدند. هر دو تیم موقعیت های بسیار خوبی داشتند. فکر می کنم در نیمه دوم بهتر از پرسپولیس بودیم. پرسپولیس از تجربیاتش به خوبی استفاده کرد و اگر از فرصت هایی که داشتیم استفاده می کردیم خیلی بیشتر از این تیم پرسپولیس را اذیت می کردیم اما این چیزی از ارزش های یک تیم خوب پرسپولیس کم نمی کند. این دیدار ثابت کرد که پرسپولیس به حق قهرمان لیگ شده است. این تیم بسیار مدرن و زیبا بازی می کند. امیدوارم در آینده شاهد تیم بسیار خوبی باشم.

الهامی در این خصوص ادامه داد: به هر حال تمام شرایط فوتبال فراهم بود. تراکتور هم 7 گل از استقلال دریافت کرد. سپاهان هم 5 گل زد، پرسپولیس 4 گل. یکی از زیبایی های فوتبال است. حالا باید بگید ما یک دقیقه پنالتی دادیم؟ این حرف ها در فوتبال جایز نیست. ما نباید کیفیت برد استقلال را زیر سوال ببریم. بازی این تیم مقابل تراکتور را ندیدم اما مقابل تیم ما خیلی خوب بودند. چهره من را بعد از این بازی می بینید، بعد از بازی استقلال هم می بینید. در شرایطی که 5 هفته به پایان لیگ مانده و مشکل تفاضل گل وجود نداشت، چرا باید تبانی اتفاق بیفتد؟ بایرن مونیخ، لیورپول که 7 گل خورد یا رئال مادرید یا منچستر که به انتهای جدول ساندرلند شکست خورد را می بینید. آیا باید بگوییم که آنها مشکل دارند؟ ما باید دست به دست هم دهیم تا فوتبال خود را توسعه دهیم نه اینکه چنین حرف هایی بزنیم. ما پتانسیل و استعداد خوبی داریم و خیلی ها فوتبال را خوب تحلیل می کنند. می توانیم دست به دست هم دهیم و فوتبال را به جایی برسانیم که بتوانیم مقابل کره و ژاپن پیروز شویم.

سرمربی هواداران درباره شکل گیری تونل افتخار پرسپولیسی ها قبل از شروع بازی گفت: اگر سپاهان یا استقلال هم قهرمان می شدند، تونل افتخار را تشکیل می دادیم. این فرهنگ باید شکل بگیرد. یحیی گل محمدی لیاقتش را داشت و برای قهرمان شدن زحمت کشید. سپاهان هم تیم خوب و شایسته ای بود و استقلال هم فوق العاده ظاهر شد. از این نظر خوشحالم که یحیی گل محمدی به عنوان پرچمدار و مربی ایران قهرمان شده است. امیدوارم قلعه نویی و رضا عنایتی که از تیم امید مسئولیت این تیم را برعهده گرفتند در مسابقات مقدماتی المپیک و جام ملت های آسیا موفق باشند. تا آخر از آنها حمایت کنید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساکت الهامی در نشست خبری پس از شکست هواداران مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: فصل گذشته خبرنگاران و اعضا را خیلی اذیت کردیم رسانه ها و اول از همه تشکر می کنم. ” روزهای سختی بود، اگر بد یا خوب بود، ما را ببخش. ما مدیون شما هستیم و بدون شما فوتبال معنایی ندارد. تبریک به تیم خوب پرسپولیس، باشگاه و بازیکنان خوبش که مقابل ما پیروز شدند و به فینال رسیدند. فوتبال خیلی خوب بود. شاید یکی از بهترین بازی های این فصل را شاهد بودیم.

الهامی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از باخت به پرسپولیس گریه کرد یا خیر، گفت: مخصوصا اینکه آخرین مسابقه بود و موقع خداحافظی از بچه ها متاثر شدیم. من هیچ پیشنهادی از اینجا یا جای دیگر ندارم. امتناع ما دعوا است. از باشگاه تشکر می کنم. چالش بسیار سختی داشتیم اما فوتبال قابل احترامی به نمایش گذاشتیم. ما تیم قابل احترامی بودیم. دو تیم فوتبال مدرن بازی کردند و پرسپولیس قهرمان شد. هیچ وقت از جامعه داوری و آقای صفایی خسته نباشید و از قضاوت عالی شان تقدیر می کنم.

سرمربی هواداران تهرانی در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای فصل آینده چیست؟ باید چند روز استراحت کنیم و بعد با هم فکر کنیم. اگر الان چهره من اینطور است به خاطر تلاش بازیکنان برای تبدیل شدن من به مربی بهتر است و من نسبت به فصل گذشته از جهات زیادی پیشرفت کرده ام و شاید فصل گذشته جامی هم به دست آورده باشم اما این بازیکنان باعث شدند من درس بخوانم. بیشتر. بازی امروز را دیدید، هر دو تیم خوب بازی کردند اما ما با پرسپولیس قابل مقایسه نیستیم. همیشه از پرسپولیس انتظار می رود که خوب باشد و همه آنها خوب هستند، اما شاید ما از بازیکنانمان انتظار چنین فوتبال عالی را نداشتیم. این طبیعت فوتبال است، کیفیت همیشه بهترین اصل است. گواردیولا چندین سال است که در ترکیب سیتی حضور دارد، اما هنوز قهرمان اروپا نشده است و هنوز مشخص نیست که او قهرمان خواهد شد یا خیر، اما تیم های بزرگی مانند رئال همیشه انتظار دارند که قهرمان شوند. استقلال، پرسپولیس سپاهان و حتی تراکتورسازی این شخصیت را دارند اما تیم ما به بلوغ رسیده است و من باید دست هر بازیکنی را ببوسم.


سرویس خبر شماره: 1939918
ژوئن 04, 1402 در 09:52 ب.ظ
53.3 هزار |

5نقطه نظر

بعد از باخت 6-1 به تیم دیگری نباختیم