سکوت بازیکن تیم ملی شکست خورد. می خواستم برای استقلال بازی کنم!/ قراردادم مشروط است و می توانم بروم



عارف غلامی مدافع سابق استقلال فصل گذشته با حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی های پایتخت به طرز عجیبی از این تیم کنار گذاشته شد و به دلیل اینکه پیشنهادات خوبی را در فصل گذشته از دست داد با توجه به توافق با استقلالی ها غایب بود. بعد از نیم فصل از زمین مسابقه او از استقلال جدا شد و به تیم بوسنیایی موستار پیوست. غلامی که در دوران حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی یکی از گزینه های سرمربی کروات در خط دفاعی تیم ملی محسوب می شد، در نهایت با حضور کارلوس کی روش دیگر به این تیم دعوت نشد. ملی پوش تا چند هفته پیش که به لطف بازی های خوبش در لیگ بوسنی در لیست جدید امیر قلعه نویی راه یافته به جام جهانی قرار گرفت. حالا سکوت مدافع ملی پوش یک سال بعد از جدایی عجیبش از استقلال شکسته و او در این باره صحبت کرده است.

گزیده ای از گفتگوی عارف غلامی با ورزش سه در مورد جدایی از استقلال و پیوستن به لیگ بوسنی را در ادامه بخوانید:

  • {بازگشت به تیم ملی} پوشیدن پیراهن تیم ملی در هر شرایطی و در هر سنی مایه مباهات و خوشحالی است. از بازگشت دوباره به تیم ملی بسیار خوشحالم.
  • {ماجرای حضور در لیگ بوسنی} بعد از بازی در استقلال و چندین سال بازی در این تیم در سطح اول ایران و آسیا، پیشنهادهای بسیار بهتری نسبت به سال گذشته داشتم و به همین دلیل آمادگی جدایی از استقلال را نداشتم، اما با توجه به شرایطی که پیش آمده بود، به همراه مدیر برنامه هایم به این نتیجه رسیدیم که بهترین پیشنهاد از نظر فوتبالی همین تیمی است که من در بوسنی در آن بازی خواهم کرد. بازی در هر سطحی از فوتبال اروپا با چالش ها و تجربیات بسیار منحصر به فردی همراه است که من از داشتن آنها خوشحالم. نتیجه این شد که دوباره به تیم ملی رسیدم.
  • {شایعه توافق با استقلال} سعی کردم در مورد این موضوع صحبت نکنم و فراموش کنم. بله تا آستانه توافق با استقلال رفتم اما نمی دانم چه شد که ناگهان فراموش شدم. نمی خواهم حرفی بزنم یا کسی را قضاوت کنم اما دوست داشتم با پیراهن استقلال بازی کنم اما نشد.
  • {احتمال جدایی از تیم ولگه موستار} قرارداد من مشروط است و می توانم جدا شوم، اما به عنوان یک بازیکن حرفه ای می خواهم به باشگاهم اطلاع داده شود و انتقال من با توافق دوجانبه یا در حال حاضر یا بعد از کنفرانس مسابقات لیگ اروپا انجام شود. .
  • {پیشنهادات جدید} در حال حاضر در حال بررسی پیشنهادات هستم تا ببینم خدا برای من چه می خواهد.
  • {شانس صعود تیم ملی به جام جهانی} تیم ملی ما همیشه شانس صعود به جام جهانی را دارد و البته الان با اضافه شدن سهمیه آسیایی شرایط بیشتر شده است، اما نباید فراموش کنید که همه تیم ها در حال پیشرفت و پیشرفت هستند.
  • {حال و هوای تیم ملی} فکر می کنم دوستی و رفاقت در این تیم واقعاً قابل مشاهده است و شنیده ام که جو نسبت به گذشته تغییر کرده است و بچه ها حمایت زیادی از یکدیگر دارند، اما این مشکل را زمانی به چشم خودم دیدم که من در اردو شرکت کردم.

بیشنر می خواند: شوک به استقلالی ها; 12 بازیکن باید بروند / مشکل بزرگ آبی ها در لیست بزرگسالان



سرویس داخلی اخبار فوتبال