سکوت ربیعی در قبال اتهامات فساد در نهایت شکسته شد. باید مدارکی با این حرف ها داشته باشند!



محمد ربیعی سرمربی سابق تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص پرونده فساد فوتبال گفت: حدود یک ماه است که نام من در ادارات مختلف مطرح شده بود و با توجه به اعتمادی که به نهادهای قضایی داشتم مجبور به سکوت شدم. تا زمانی که دوستانم در بهترین حالت ممکن قرار گرفتند.” به موضوع رسیدگی کن اما الان فضا را جور دیگری می بینم و فکر می کنم عده ای به خاطر دشمنی شخصی که با من دارند، حرف های ناشایست می زنند.

وی ادامه می دهد: تا زمانی که نهادهای قضایی تصمیمی نگرفته اند، به نظر من افترا ساده ترین کار ممکن است. من علیه نظراتی که به من مربوط نمی شود اقدام قانونی خواهم کرد. کسی که در فدراسیون فوتبال سمت قضایی دارد به راحتی صحبت می کند و باید اسنادی برای حمایت از اظهارات خود داشته باشد. من به مرور در این فوتبال افتخار کسب کرده ام و نمی گذارم کسی با ناموس من بازی کند.

ربیعی افزود: من 4 سال از بهترین پروژه های فردی خود را در مس رفسنجان گذراندم و اگر گفته شود فساد فردی، فساد سیستمی و… وجود دارد، قطعا دستگاه های نظارتی به آن بی توجهی می کنند. قدم به قدم در این فوتبال سطح بالا آماده هستم و کار تحلیلی ام را شروع کردم تا به جایی که الان هستم رسیدم. طی 3 سال گذشته، تیم هایی که من مدیریت کردم جزو 6 تیم برتر رده بندی بودند. ما نباید به خودمان اجازه دهیم به راحتی به کسی تهمت بزنیم. من رهبر فنی بودم و باید در مورد مسائل فنی صحبت کنم. سال گذشته تیم من بالاترین آمار را از نظر اشتباهات داوری داشت. در اولین سال حضور مس در لیگ برتر، این تیم 31 بازی انجام داد و هیچ پنالتی برای ما گرفته نشد.

وی افزود: اگر قرار بود تیم من با کمک داوران آماده شود، چرا پنالتی برای ما در نظر گرفته نشد.

ربیعی در پاسخ به این سوال که در دیدار با مسئولین از ایشان چه پرسیده شد، گفت: پاسخ های لازم را به مراجع قضایی دادم اما در آینده نزدیک با تمام مستندات در رسانه ملی به تمامی شبهات پاسخ خواهم داد. چگونه برگزار کننده مسابقات می تواند به تیم من سود برساند؟ صبر من رو به اتمام است و زمان بهترین قاضی است.

بیشتر بخوانید: فوری عواقب مصاحبه جنجالی فردوسی پور/جوادانی اعلام شد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال