سکوت عجیب و سوالات بی پاسخ در استقلال


سرویس خبر شماره: 2049320
29 ژوئن 1403 ساعت 01:46
12.6 هزار امتیاز خبر|

13نقطه نظر

هلدینگ خلیج فارس و تعیین سرنوشت سرمربی آبی ها

باشگاه استقلال در سکوت خبری عجیب و در میان دریای شایعات ریز و درشت درباره وضعیت سرمربی و خریدهای جدید فصل آینده به سر می برد و هواداران از این وضعیت ناراضی به نظر می رسند.

سکوت عجیب و سوالات بی پاسخ در استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزهای خوب پیش فصل استقلال نگران کننده از دست می رود. در شرایطی که پرسپولیس درگیر انتخاب جانشین اسمار ویرا است و سپاهان نیز در حال بازی جام حذفی بود، استقلالی ها در سکوت عجیبی به سر بردند و سران هر چه تکذیب کردند، اما واقعیت این است که وضعیت نیمکت این تیم برای فصل بعد مشخص نیست

جواد نکونام دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد اما پس از پایان قهرمانی شایعاتی مبنی بر ادامه همکاری او با آبی ها به گوش می رسد. زمانی که رسانه های رسمی باشگاه استقلال پس از پایان لیگ چند اطلاعیه منتشر کردند و به صراحت به حضور سرمربی آبی ها در فصل آینده اشاره ای نکردند، شایعات پیرامون نکونام زیاد شد.

2044869

واقعیت این است که نکونام با توجه به ترکیب و مهره هایی که داشت، فراتر از حد انتظار ظاهر شد و شاید اگر این روز عجیب در هفته 28 رخ نمی داد و آبی ها در حال و هوای شکست سه گله پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان بودند. به اصطلاح مقابل نساجی شل نفهمیدند، حالا جواد به عنوان قهرمان لیگ برتر با 69 امتیاز تیمش را برای فصل بعد آماده کرد.

اما برخی اتفاقات موازی و اخباری که از هر طرف شنیده می شود نشان می دهد که حضور نکونام در فصل آینده و روی نیمکت استقلال صددرصد نیست، زیرا اگر اینطور بود، استقلالی ها به راحتی در زمانی قرار می گرفتند که شایعات مطرح می شود. متعدد و بی شمار . درباره سرمربی این تیم عنوان شد که وی با انتشار اطلاعیه ای روی این خبر خط قرمز کشید و جدایی جواد را تکذیب کرد.

2044868

اما سکوت باشگاه و برگزاری جلسات متعدد سران نکونام و هلدینگ خلیج پرسیک حکایت از آن دارد که اخباری در این باره وجود دارد چرا که رسانه های رسمی آبی ها نسبت به اطلاعات ضد و نقیض متعددی که منابع مختلف منتشر کرده اند واکنشی نشان نداده اند. این در حالی است که استقلالی ها بارها و بارها در مورد موضوعات کمتر اهمیتی اظهارات طولانی کرده اند اما در مورد مهمترین موضوع و موضوع این روزهای باشگاه خود که سرنوشت این تیم را نیز در فصل آینده رقم خواهد زد، سکوت کرده اند.

در شرایطی که سکوت خود باشگاه استقلال به این حواشی دامن زده است، سوالی که این روزها مطرح می شود این است که در حال حاضر چه کسانی برای این باشگاه پرطرفدار تصمیم می گیرند؟ اولین کسی که تصمیمات بزرگ و مهمی برای آبی ها گرفت کیست؟ آیا فرشید سمیعی اختیار کامل برای تعیین وضعیت نیمکت استقلال دارد یا مسئولان ارشد همه چیز را در این زمینه تعیین می کنند؟

در واقع جای سوال است که آیا انتخاب سرمربی جدید یا ادامه همکاری با نکونام به نظر هلدینگ خلیج فارس و عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل آن بستگی دارد یا احمد شهریاری نماینده آن در استقلال. خط مشی؟ اگر اینطور است چرا در تمام این مدت خود شهریاری برای مرد اول مدیریت استقلال نیامد و تنها حضور رسمی او در امور باشگاهی حضور کوتاه در اواخر هفته گذشته بود. از بازی قهرمانی مقابل پیکان و آمدن به زمین و دست دادن با بازیکنان محدود؟

2044871

به هر حال این روزها سوالات بی پاسخ زیادی در مورد مسائل مهم و کلیدی باشگاه استقلال وجود دارد اما هیچ مقام و مسئولی که بخواهد به این بلاتکلیفی ها پاسخ دهد و نگرانی هواداران را از بین ببرد در این باشگاه دیده نمی شود. تیمی با حمایت میلیونی هوادار که روزهایش را در سکوت خبری عجیب و بدون حضور مسئولی برای شفاف سازی می گذراند.

به نظر می رسد انتظار می رود هلدینگ خلیج پرسیک به عنوان مالک باشگاه استقلال تصمیم نهایی خود را در خصوص وضعیت مدیریت آبی ها اعلام کند و هواداران مطلع شوند که پیگیر مطالبات و مطالبات آنها خواهند بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی