سکوت مدیرعامل استقلال بالاخره غلبه کرد / زمان معرفی سرمربی جدید آبی ها مشخص شد / خبرهای خوبی در راه است

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، باشگاه استقلال به مذاکره با سایر گزینه ها ادامه خواهد داد و از این نظر علاوه بر توجه به منافع باشگاه فلسفه، تلاش می کنیم تا مربی جدیدی بر اساس مسیر شغلی و حرفه ای پیدا کنیم. رویکرد مربی جدید.” چشم انداز باشگاه را انتخاب کنیم تا استقلال قهرمان پرقدرت فصل گذشته با بازیکنان شایسته و توانمندش همچنان باوقار و آنگونه که هواداران پرشورش انتظار دارند ظاهر شود. بر همین اساس انشالله هفته آینده گزینه مورد نظر انتخاب خواهد شد.

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه در خصوص آخرین اتفاقات و روند انتخاب سرمربی جدید گفت: گرانقدر، قدردانی می کنم.

آجورلو افزود: در طول فصل همیشه نشان داده ام که علاقه ای به مصاحبه و اظهار نظرهای متعدد در موضوعات مختلف ندارم و سکوت چند روز گذشته من فقط برای گرفتن بهترین تصمیمات بوده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص مراحل انتخاب سرمربی جدید گفت: هدف ما استفاده از یک گزینه مناسب و با کیفیت و دارای ظرفیت بالا است که طبیعتا کار سخت و پیچیده ای است. پس از پایان فصل و حضور آقای مجیدی در یک تیم اماراتی، مذاکراتی با مربیان داخلی و خارجی انجام شد. روند این مذاکرات در فضایی آرام و به دور از آشوب و در فضایی منطقی و با تاکید بر حفظ ثبات و آرامش استقلال انجام شد اما در نهایت این مذاکرات هنوز به توافق نرسیده است. باشگاه استقلال در مذاکرات برای انتخاب سرمربی کاملا پایبند اصول حرفه ای بودن است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: در زمینه نقل و انتقالات نیز مانند فصل گذشته با هوشیاری و قاطعیت بدون هیاهو فعالیت های خود را دنبال خواهیم کرد. به هواداران این اطمینان را می دهم که در انتخاب مربی و ساختن ترکیبی قوی برای فصل آینده نیز مانند فصل گذشته هوشیار و کوشا خواهیم بود و جای نگرانی نیست. هواداران عزیز به زودی پس از انتخاب سرمربی خبرهای خوبی در این باره خواهید شنید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال