سکوت مشکوک 8 روزه باشگاه استقلال/ ادامه سردرگمی در انتخاب نکونام و سرمربی جدید



در حالی که آتیلا حجازی به نمایندگی از اعضای کادرفنی استقلال به هواداران اعلام کرد که اخبار رسمی مربوط به نقل و انتقالات و شرایط مدیریتی باشگاه را از کانال رسمی این گروه پیگیری کنند اما همین کانال پس از آخرین پست منتشر شده در روز یکشنبه 29 خرداد با عنوان پسران آبی در تمرین امروز تیم ملی تا امروز 7 خرداد (تاریخ انتشار پیام تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان در کانال رسمی باشگاه استقلال) هیچ خبری نیست. در مورد رویدادهای مربوط به باشگاه به هواداران اطلاع نداده و هنوز هم اعلام نکرده است.

سکوت مشکوک 8 روزه کانال رسمی باشگاه استقلال در خصوص اتفاقات و نقل و انتقالات مهم این باشگاه همزمان با بازگشت جواد نکونام از خارج از کشور و عدم دیدار با سران باشگاه سوالات بیشتری را برای هواداران استقلال ایجاد کرد. ضمن اینکه حتی اگر جلسه ای هم برگزار می شد، اما چون خبری از آن به گوش هواداران این تیم نمی رسید، این گروه از هواداران را به شدت نگران کرد و آینده استقلال را در هاله ای از بلاتکلیفی فرو برد.

به عقیده اکثر کارشناسان مستقل فصل نقل و انتقالات را می توان فصل تعیین کننده هر فصل لیگ برتر دانست که تاثیر بسزایی در نتایج این تیم در مسابقات بعدی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: آیا این بازیکن ملی پوش خرید جذابی برای استقلال است؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال