سکوت کره جنوبی در مورد مصدومیت سان شکسته شد

وی افزود: هنوز خیلی زود است که درباره احتمال حضور سون هیونگ مین در جام جهانی صحبت کنیم، زیرا او به تازگی عمل جراحی خود را به پایان رسانده است.

یکی از مقامات KFA به خبرگزاری یونهاپ گفت: “خبرهایی از تاتنهام دریافت کردم که سون هیونگ مین تحت عمل جراحی قرار گرفته است.”

به گزارش “وارش سه”، طی چند روز آینده لیست نهایی تیم ملی کره جنوبی توسط پائولو بنتو در سایت فدراسیون فوتبال این کشور اعلام می شود اما در آستانه این مهم همه چیز تحت تاثیر قرار می گیرد. با مصدومیت مهم ترین ستاره کره جنوبی: سون هیونگ. مین

مصدومیت سون شکستگی استخوان دور چشمش است که مدتی پیش برای کوین دی بروین اتفاق افتاد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام کرد که عمل سون هیونگ مین موفقیت آمیز بوده است.

سکوت کره جنوبی در مورد مصدومیت سان شکسته شد

هیچکس فکر نمی کرد بعد از گروه با پرتغال و اروگوئه که به خودی خود کابوس همه تیم های آسیایی است، مصدومیت برای بهترین بازیکن این تیم پیش بیاید. اما این اتفاق در دقایق پایانی بازی تاتنهام و مارسی رخ داد تا سون در آستانه از دست دادن جام جهانی باشد.

با این حال برخلاف بدبینی اولیه تا اینجای کار همه چیز خوب پیش رفته است و ساعاتی پیش فدراسیون کره سکوت خود را در قبال این ستاره شکست و در بیانیه ای رسمی از عمل این بازیکن خبر داد.


سرویس خبر شماره: 1852143
15 نوامبر 1401 در 03:18 ب.ظ
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

جدیدترین از ستاره تاتنهام;

خبرگزاری یونهاپ همچنین خاطرنشان کرد که فدراسیون فوتبال کره جنوبی ارزیابی مثبتی از وضعیت سون هیونگ مین داشته و معتقد است که او برای حضور در جام جهانی آماده خواهد بود.