سکوت گواردیولا پس از حذف رئال مادرید آغاز شد

می دانم بازیکنان چقدر در تمرینات و مسابقات متعهد خواهند بود و در این مورد تردیدی ندارم. 89 دقیقه یک گل جلو بودیم و به فینال نزدیک بودیم. رئال مادرید سال هاست که این کار را انجام می دهد و با توجه به سابقه این تیم همچنان به موفقیت اعتقاد دارد. بازیکنان بزرگی مانند آلفردو دی استفانو، فرانسیس پوشکاش، راول، کریستیانو رونالدو و گونزالو هیگواین در تیم حضور دارند و همه این مهاجمان می‌دانند چه باید بکنند.

این برعکس آن چیزی است که مردم فکر می کنند. مردم می گویند اگر این دسته از بازیکنان یا گواردیولا عنوانی نگیرند، بازنده خواهند شد، اما من کاملاً مخالفم. ما می دانیم که رسیدن به این اهداف چقدر دشوار است.»

احتمال قهرمانی در لیگ قهرمانان در فصل های آینده: “نمی‌دانم. این سوالی است که نمی‌توانم به آن پاسخ بدهم، زیرا فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. شیخ منصور در سال‌های اخیر باشگاه را نخرید و روی این امکانات سرمایه‌گذاری نکرد فقط برای بردن بازی. لیگ قهرمانان اروپا. آنها خریدند. برای شرکت کردن. و در تمام مسابقات شرکت کنیم، لیگ قهرمانان اولین و آخرین هدف است، ما می خواهیم آن را ببریم، اما هیچ کس نمی داند که آیا این اتفاق می افتد یا نه.

واکنش گواردیولا به ستاره های سیتی: “بازیکنان من می خواستند در فینال بازی کنند و من عملکرد تیم را تحسین می کنم. من به لیورپول و رئال مادرید تبریک می گویم و آنها شایستگی رسیدن به فینال را دارند. ما فصل آینده تلاش خواهیم کرد و اگر نتیجه نداد دوباره تلاش خواهیم کرد.”

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد که در حال حاضر به عملکرد تیمش افتخار می کند.

من بازیکنان را قضاوت نمی کنم و آنها باید خودشان این کار را انجام دهند، اما نظر من نسبت به آنها تغییر نمی کند زیرا می دانم رسیدن به فینال چقدر سخت است. آیا رئال مادرید لیاقت حضور در فینال را ندارد؟ اتلتیکو مادرید در نیمه دوم بهتر از ما بازی کرد و اگر کمی شانس بیشتری داشت به نیمه نهایی می رسید. من به آنها نمی گویم این شکست را فراموش کنند. هنوز بازی مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا را به یاد دارم. یک اینچ جلوتر برای گلزنی رحیم و بازی مقابل آژاکس. یک مربی چیزهای درست را به بازیکنان یادآوری می کند و این به ما علاقه مند است. بردن جام ها خوب است، اما فصل بعد آنها را فراموش می کنید و نام دیگری در لیست برندگان و بازنده ها وجود دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پپ گواردیولا گفت: “ما بعد از بازی مقابل رئال مادرید با یکدیگر صحبت نکردیم. هیچ کلمه ای نمی تواند به احساس همه ما کمک کند. این فقط یک زمان است، ما باید تا حد امکان خوب بخوابیم و به هدف بعدی فکر کنیم. اول ما دوباره با هم هستیم، تا پایان اقامت من در سیتی، شاید یکی از لحظاتی باشد که به حضور در این باشگاه و این سازمان بسیار افتخار می کنم. و من تا آخرین روزی که اینجا هستیم سخت کار خواهم کرد.

ما باید در همه مسابقات حضور داشته باشیم و این برای ما یک افتخار است. اما مردم قدر زحمات این باشگاه را نمی دانند. برای من شگفت انگیز است که دوباره در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشم و برای پیشرفت و رقابت با یک تیم بزرگ در خانه و خارج از خانه قدم بردارم. رئال مادرید شایسته صعود بود و آنها شایسته این موفقیت هستند. ما بهترین بازی را انجام می دهیم و سعی می کنیم با همه تیم ها رقابت کنیم.

برای همین همیشه تا آخر می جنگند این بخشی از تاکتیک های رئال مادرید است. ما باید تا آنجا که ممکن است شرایط را مدیریت کنیم. می‌توانستیم بهتر عمل کنیم، اما این کار آسانی نیست. چون ما مقابل رئال مادرید بازی می کنیم و ممکن است فصل آینده مقابل بارسلونا این اتفاق بیفتد.

من خودم را قهرمان نمی دانم، به نیوکاسل فکر می کنم و روی تیم و ادی هاو تمرکز می کنم. بهبود یافته ایم، بهتر از دیروز هستیم و فردا بهتر از امروز خواهیم بود. فوتبال است، دو هفته سخت داریم و البته سرنوشت فصل در دستان ماست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی در شرایطی شکست 1-3 مقابل رئال مادرید را پذیرفت که مانع از راهیابی آنها به فینال لیگ قهرمانان اروپا شد که تا آخرین ثانیه ها فاصله زیادی با کسب این موفقیت نداشت. حالا و در آستانه بازی لیگ برتر مقابل نیوکاسل، پپ گواردیولا در نشست خبری حاضر شده و مدعی شده است که سیتی در فصل آینده دوباره برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1822979 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 18:32 |
278 |

0نظرات

آنها شایسته صعود بودند اما …