سکوهای اردوی استقلال فریاد امید و شور می زد!


کد اطلاعات: 2055494
27 ژوئیه 1403 در 10:35 ب.ظ.
8.6 هزار امتیاز خبر|

23نقطه نظر

آبی ها نسبت به روزهای اخیر مسیر متفاوتی را طی می کنند:

استقلالی ها تمرینات تیمش را از نزدیک تماشا کردند.

سکوهای اردوی استقلال فریاد امید و شور می زد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمرین امروز استقلال برخلاف جو ایجاد شده در فضای مجازی در شرایط خوبی برگزار شد و هواداران از بازیکنان جدید استقبال کردند و به امید خدا با تشویق های مداوم آبی پوشان را تشویق کردند.

قبل از جذب ستاره های جذب شده در نقل و انتقالات، وضعیت استقلال به هم ریخته و وضعیت این باشگاه برای هواداران نگران کننده بود، عدم شفافیت از سوی هیات مدیره و مدیرعامل، شرایط نامشخص سرمربی و … وضعیت ناشناخته نقل و انتقالات این تیم انتقادات زیادی را برانگیخته است. اما آبی ها با جذب 2 بازیکن جوان مستعد به نام های میلاد زکی پور یکی از بهترین بازیکنان سال گذشته و رامین رضاییان ستاره لیگ بیست و سوم شرایط را تغییر دادند.

هواداران استقلال امروز در تمرین این تیم حضور یافتند و بازیکنان و کادرفنی این تیم را به شدت تشویق کردند و در نهایت برای نشان دادن اشتیاق خود به شرایط فعلی این باشگاه سلفی گرفتند.

2055192

البته استقلال در پست هافبک و مهاجم بازیکنی جذب نکرده و شرایط نامشخصی دارد و همین موضوع شرایط این تیم را از ایده آل دور کرده است و باید دید روند سران این باشگاه در نقل و انتقالات مانند روزهای اخیر یا با وقفه و تاخیر خواهد بود. خریدهای بعدی مشخص خواهد شد.

مسئولان استقلال مدعی شده اند که برای فصل آینده تیمی را در سطح لیگ برتر به میدان خواهند برد و برای رسیدن به این هدف باید حداقل یک بازیکن در خط حمله، در حد هافبک بالا، به جز صالح حردانی، جذب کنند. تیم سپاهان، مهرداد محمدی، روزبه چشمی، سید حسین حسینی و آرمین سهرابیان توانستند ستاره های این تیم را برای فصل آینده در ترکیب خود نگه دارند.

مجله اخبار فوتبال داخلی