سیاستمدار انگلیسی: رونالدو دیگر برای من مرد نیست!

در یک رویداد جداگانه، امروز گزارش هایی منتشر شد که نشان می داد هم تیمی های رونالدو در منچستریونایتد نیز از مصاحبه او ناراحت شده اند. اسکای اسپورت در این گزارش به برخورد سرد برونو فرناندز با رونالدو در رختکن پرداخته و مدعی شده است که تمامی یونایتدها در این مورد به اریک تنهاچ سرمربی خود حق می دهند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از زمان انتشار بخش کوتاهی از مصاحبه کریستیانو رونالدو با پیر مورگان، هر ساعت جزئیات بیشتری از مصاحبه او منتشر می شود و تنش بین او و منچستریونایتد را افزایش می دهد. یک مصاحبه 90 دقیقه ای که به طور کامل چهارشنبه شب پخش می شود، اما در حال حاضر می دانیم که کریستیانو در مورد خیانت منچستریونایتد صحبت کرد و گفت که برای اریک تناخ احترامی قائل نیست زیرا او با احترام ندیده است.


سرویس خبر شماره: 1853632
24 نوامبر 1401 ساعت 11:59 |
603

0نقطه نظر

اما امروزه دامنه واکنش ها از دنیای ورزش فراتر رفته و حتی به سیاست هم کشیده شده است. جرج گالووی سیاستمدار معروف بریتانیایی که از طرفداران پر و پا قرص منچستریونایتد است نیز در واکنش به اظهارات رونالدو تصریح کرد که ابعاد این مصاحبه روز به روز در حال گسترش است.

جرمین دفو در بی بی سی مدعی شد که غرور رونالدو خدشه دار شده و او را وادار به چنین واکنشی کرده است، اما باشگاه یونایتد از صحبت های او به قدری آسیب دیده است که نتوانستند با کریستیانو ادامه دهند. اریک تنهاچ که سابقه چندین دعوای رسانه ای با رونالدو را دارد مدعی شد ستاره پرتغالی با این مصاحبه می خواست خود را اخراج کند و در حال حاضر 99 درصد از هواداران یونایتد پشت اریک تنهاچ هستند.

انتقادات از کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی او با پیر مورگان فراتر از ورزش و حتی به دنیای سیاست نیز رفته است.

سیاستمدار انگلیسی: رونالدو دیگر برای من مرد نیست!

جورج گالووی با اشاره به این مصاحبه جنجالی در توییتر نوشت: حالا تو برای من مرده ای، کریستیانو“.

ورزش نویسان و صاحب نظران فوتبال و ستاره های سابق یونایتد و دیگر تیم های انگلیسی روز گذشته روز شلوغی را پشت سر گذاشتند و همگی مشغول واکنش به صحبت های جنجالی رونالدو بودند.