سیاست جالب امباپه برای اعلام رسمی انتقال مادرید

مارکا اخیرا گزارشی در این باره منتشر کرده است که بر اساس آن باشگاه مادریدی پیش از این با امباپه به توافق نهایی رسیده است، اما ستاره فرانسوی با وجود فینال شدن قهرمانی تیمش، قصد ندارد تا قبل از پایان فصل جدایی خود را اعلام کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید تابستان گذشته تمام تلاش خود را برای جذب کیلیان امباپه انجام داد و حتی به پاری سن ژرمن 200 میلیون یورو پیشنهاد داد اما در نهایت این باشگاه فرانسوی حداقل برای یک فصل دیگر در پارک از امباپه راضی نشد. از آنها. باشد که شاهزاده دوام بیاورد


سرویس خبر شماره: 1822501 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 11:53 |
3,057 |

0نظرات

کم کم به پایان فصل نزدیک می شویم و بسیاری از گزارش ها حاکی از آن است که امباپه در نهایت تابستان آینده راهی رئال مادرید خواهد شد. البته پاری سن ژرمن هنوز ناامید نشده و گفته می شود در هفته های آینده آخرین تلاش خود را برای حفظ ستاره فرانسوی انجام خواهد داد.

رامون آلوارز، خبرنگار مارکا، اکنون وضعیت کیلیان امباپه را به‌روزرسانی کرده است. در نتیجه ستاره فرانسوی به زودی شخصا تصمیم خود را برای پیوستن به رئال مادرید اعلام خواهد کرد. قطعی شده و همه چیز نهایی است. کیلیان امباپه می خواهد تصمیم خود را اعلام کند، به همین دلیل رئال مادرید در مورد او صحبتی نکرد، به این بازیکن احترام می گذارد. کیلیان امباپه و همراهانش در حال بررسی بهترین راه برای اعلام عمومی جدایی او هستند. کیلیان می خواهد پس از ترک پاری سن ژرمن وجهه خوب خود را در باشگاه حفظ کند. امباپه برای پاری سن ژرمن احترام زیادی قائل است و می خواهد همه چیز با رئال مادرید به بهترین شکل ممکن تمام شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رامون آلوارز خبرنگار مارکا مدعی شد امباپه می خواهد ضمن احترام به پاری سن ژرمن، انتقالش به رئال مادرید به صورت رسمی اعلام شود.