سیاه: احساس کردم قلبم پاره شده است

این بازیکن آلمانی درباره اتفاقی که باعث مصدومیتش شد، افزود: یک شی زیر برف بود که اجازه نمی داد مستقیم بروم، سرعتم حدود 10-12 کیلومتر بود، نکردم «خیلی سریع نبودم. من در پیست اصلی نبودم و در پیست تمرین بودم. صدها بار در آن مسیر رفته بودم.”
وی با اشاره به اینکه نویر بعد از مصدومیتش احساس کرد باشگاه و هواداران را ناامید کرده است، ادامه داد: بلافاصله عکسی را در گروه واتس اپ گذاشتم و از همه عذرخواهی کردم و با مسئولان تماس گرفتم و گفتم متاسفم. من تنها در آب نیستم. همه چیز را توضیح دادم و حتی سعی کردم بگویم چه اتفاقی افتاده است.”
مدیران بایرن در ابتدا شوکه و ناراحت بودند و واکنش چندان خوبی نشان ندادند. او گفت: “من کاملا می توانستم این رفتار را درک کنم. کنار آمدن با ناامیدی و ناامیدی بازیکنان برای باشگاه آسان نبود. سپس آنها تصمیم گرفتند یک دروازه بان دیگر را جذب کنند، این به من مربوط نمی شد.”

1778966



مجله اخبار فوتبال خارجی

وی درباره احتمال خداحافظی اش از دنیای فوتبال گفت: مطمئن هستم که مصدومیتم برطرف خواهد شد و هنوز راهی برای بازگشت دارم.هانسی فلیک هم منتظر بازگشت من است.اگر نتوانم خوب باش، جایم را به بازیکن دیگری می سپارم، اما روی آن حساب نکن!»
یکی از اتفاقات مهم روزهای اخیر اخراج تونی تاپالوویچ بوده است. این مربی دروازه بان های بایرن مونیخ رابطه بسیار نزدیکی با نویر داشت و حتی یکی از دلایل عصبانیت و در نهایت اخراج یولیان ناگلزمن این بود که این مربی قرار بود اخبار جلسات فنی را به این دروازه بان منتقل کند.
ستاره آلمانی درباره این اتفاق گفت: “اخراج او ضربه بزرگی برای من بود. نمی دانم چگونه ناگهان چنین تصمیمی گرفته شد. اصلا اخراج او را درک نکردم و این موضوع مرا آزار داد. واقعا ناراحت شدم. احساس کردم. مثل اینکه قلبم پاره شده بود. این یکی از بدترین تجربه های دوران فوتبالم بود. همه در تیم دروازه بان ناراحت و شکسته بودند و همه گریه می کردیم.”

1798155

مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ برای اولین بار در مصاحبه ای مفصل درباره مصدومیت خود و اخراج مربی محبوبش از این باشگاه صحبت کرد.

سیاه: احساس کردم قلبم پاره شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پایان جام جهانی 2022 قطر و حذف تیم ملی آلمان از مرحله گروهی، نویر برای گذراندن تعطیلات در کنار خانواده به اسکی رفت و اینجا بود که به شدت مصدوم شد. تصادف کرد و مجبور شد پایش را قطع کنند. تیغه جراح را رها کنید.
او گفت: “اگر بخواهم در مورد مصدومیتم صحبت کنم، باید کمی به عقب برگردم. باید از قطر شروع کنم. اتفاقات زیادی آنجا افتاد. ما حمایت کافی در خانه نداشتیم و این کار را سخت کرد. .بعد از برگشتن دوست نداشتم مسابقات جام جهانی رو ببینم روز اول 10 کیلومتر و روز دوم 10 کیلومتر دویدم کدوم دروازه بان 20 کیلومتر در دو روز می دوه؟
این دروازه بان در مورد شرایط سخت پس از بازگشت از قطر گفت: “دیگران با روانشناس صحبت می کنند، اما من روز سوم برای دویدن رفتم و سپس تصمیم گرفتم با یکی از دوستان نزدیکم به اسکی بروم. روز چهارم. من اسکی کرده ام. برای سی سال و برای من خیلی راحت است.

1788741

وی با بیان دلیل برکناری تاپالوویچ، افزود: برخی مسائل از سوی مدیران بایرن مطرح شده که دوست ندارم مطرح کنم اما بحثی آنقدر جدی که قابل حل نباشد، صحبت و مذاکره نشده است. سخنان منتسب به ایشان مبنی بر انتشار اخبار جلسات صددرصد و قطعا کذب است.


سرویس خبر شماره: 1868472
15 فوریه 1401 @ 1:42 بعد از ظهر |
939 امتیاز خبر

1نقطه نظر

مصاحبه جنجالی علیه مدیران بایرن