سیاوش دوباره در سطح تیم ملی (عکس)


کد اطلاعات: 2049240
28 ژوئن 1403 در 5:23 ب.ظ.
1000 امتیاز خبر|

4نقطه نظر

محکم و بدون خطا؛

سیاوش یزدانی موفق شد بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردد و این موضوع پس از چندین ماه سخت و پر استرس حضور در سپاهان به سراغش آمد.

سیاوش دوباره در سطح تیم ملی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتظار می رفت که سیاوش یزدانی پس از بازگشت به اصفهان بلافاصله بتواند بهبود یابد و با هدایت ساپینتو که با کمبود دست و پنجه نرم می کند، از روزهای سخت نیم فصل اول لیگ بیست و دوم رهایی یابد. اعتماد این مربی برونگرا پرتغالی. نرم شد، فاصله گرفت.

اما با ورود دکتر محبوب استقلالی به سپاهان، در دوران استقلال از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد و علاوه بر غیبت در دیدارهای زیادی در نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم، نیم فصل اول لیگ بیست و سوم را نیز از دست داد. مدافعی که از او انتظار داریم.

با این حال سیاوش در نیم فصل توانست خود را در تیم اصلی جا بیاندازد. او در دو بازی برگشت مقابل الهلال عملکرد خوبی داشت که اخراج در بازی برگشت را تا حدودی تحت الشعاع قرار داد.

2044659
یزدانی در تمامی درگیری ها حضور فعال دارد و همانطور که از تصاویر به وضوح مشخص است در مبارزه با بازیکنان حریف سختگیری خاصی از خود نشان می دهد.

بعدها سپاهان و سیاوش روزهای حساسی را با هم سپری کردند و این اتفاق مصادف شد با شکست صنعت نفت در آبادان. در واقع پس از این دیدار بود که سیاوش یزدانی به همراه هادی محمدی به دو زوج اصلی خط دفاعی سپاهان در زمان مصدومیت دانشگر تبدیل شدند و تا امروز این داستان تا رده سوم لیگ برتر ادامه دارد صعود به فینال جام حذفی

در دیدار مقابل گل گهر بار دیگر شاهد حضور هادی و سیاوش بودیم و این دو بازیکن علاوه بر موثر و فعال بودن در فاز دفاعی، در فاز هجومی نیز موثر بودند و سیاوش زوجی بود که موفق شد ثبت نام دو گل شد

یزدانی این روزها به فرم ایده آل دوران بازیگری خود در لیگ هفدهم و هجدهم در سپاهان بازگشته است و همچنین بازی های فوق العاده اش در استقلال که او را به تیم ملی رسانده است و مورایس دیگر اصلا حضور ندارد. . در نشست خبری به دلیل عملکرد ضعیف خط دفاعی او زیر سوال نمی رود و این را مدیون زوجی است که در ابتدای فصل بیشترین انتقادها را دریافت کردند..

2044661

مجله اخبار فوتبال داخلی