سیاوش یزدانی با شماره دانشگر (تصویر)

پس از اعزام یزدانی و مرادمند به خدمت سربازی، محمد دانشگر یکی از افرادی بود که حکایت های زیادی از حمایت از دفاع از این دو همبازی و حتی در جشن قهرمانی استقلال فصل قبل مانند یزدانی، مرادمند منتشر کرد. و دانشگر. در طول مراسم در کنار هم بودند در حالی که دانشگر اولین فردی بود که چند روز پیش با روایتی از معافیت سربازی یزدانی به وی تبریک گفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر رابطه بسیار نزدیک و صمیمی با یکدیگر دارند. این دو مدافع که در سه فصل گذشته در استقلال با هم بازی کرده اند از جمله بازیکنانی هستند که رفاقت زیادی با هم داشته اند و همیشه در تمرینات و اردوها در کنار هم دیده شده اند.


سرویس خبر شماره: 1838684
25 اوت 1401 @ 8:42 ب.ظ
30 هزار امتیاز خبر|

13نقطه نظر

شماره 58 یک رمز عبور جدید بین دو دوست صمیمی است

دانشگر که در استقلال پیراهن شماره 70 را بر تن می کرد علاقه خاصی به شماره 58 دارد و زمانی که در سپاهان بود تصمیم گرفت این شماره را به تن کند. امروز عکس هایی از سیاوش یزدانی در تمرین استقلال منتشر شده است که نشان می دهد او تصمیم گرفته است مانند دوست صمیمی خود شماره 58 را در استقلال بپوشد.

اما دانشگر در بازار نقل و انتقالات تابستانی راهی سپاهان شد و حالا پس از بازگشت یزدانی و مرادمند به استقلال، این سه بازیکن دیگر در کنار هم حضور ندارند اما این موضوع از رابطه گرم بین آنها کاسته نشده است.

یزدانی دو فصل پیش و پس از جدایی چشمی از استقلال، پیراهن شماره 4 را بر تن کرد و حتی در لیگ بیست و یکم با وجود بازگشت روزبه، این سیاوش بود که همچنان پیراهن شماره 4 را بر تن کرد اما در رقابت های لیگ برتر امسال و بازگشت یزدانی به استقلال. روزبه با تایید نشدن دوباره شماره 4 را انتخاب کرد.

از آنجایی که در رقابت های لیگ برتر هر شماره تا پایان فصل به نام یک بازیکن ثبت می شود، مدافع آبی پوشان دیگر نمی تواند شماره چهار را به تن کند و به همین دلیل یزدانی تصمیم گرفت مانند دوست صمیمی خود شماره 58 را به تن کند. دانشگر برای شماره جدید خود انتخاب کند تا این دو نفر در استقلال و سپاهان یک شماره ثابت بپوشند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به نظر می رسد سیاوش یزدانی تصمیم گرفته مانند محمد دانشگر پیراهن شماره 58 را بر تن کند.