سیاوش یزدانی در حال حاضر در تمرینات گروهی غایب است

مدافع باتجربه استقلال در حال حاضر در تمرینات جمعی غایب است و به صورت اختصاصی کار خود را پیش می برد.

اکنون که یزدانی توانسته معافیت خود را از خدمت سربازی بگیرد و به استقلال برگردد، مشخص است که با شرایط بدنی ایده آل خود فاصله دارد و باید زمان زیادی را برای آماده سازی صرف کند.

یزدانی روز گذشته به تمرین استقلال اضافه شد اما اجازه حضور در تمرینات گروهی را ندارد. ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال پس از صحبت با سیاوش و آشنایی با آخرین وضعیت بدنی او، این بازیکن را به بدنساز استقلال سپرد تا به صورت اختصاصی با او همکاری کند و او را از نظر بدنی آماده کند.

با این تفاسیر به احتمال زیاد حضور یزدانی در تیم استقلال و بازی او در حال حاضر امکان پذیر نیست و این بازیکن نیاز به آمادگی بدنی دارد. یزدانی احتمالا بازی های بعدی استقلال را از دست خواهد داد و باید دید چه زمانی می تواند در تیمش بازی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1838661
25 اوت 1401 @ 6:17 ب.ظ
5.4K |

5نقطه نظر

تمرین اختصاصی زیر نظر بدنساز استقلال

این مدافع باتجربه هفته گذشته تنها چند روز به تمرین ملوان رفت و کار خود را آغاز کرد اما با نامه عدم مطالبه مازیار زارع سرمربی انزلیچی ها مواجه شد و به پادگان بازگشت. !

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیاوش یزدانی در ماه های گذشته به عنوان بازیکن به ملوان پیوسته بود اما مدت زیادی در تمرینات این تیم غایب بود. یزدانی در ماه های اول خدمت سربازی هیچ آموزشی حتی اختصاصی ندید و خودش در مصاحبه ای این موضوع را اعلام کرد.