سیتیزن ها: بله، پپ، غیبت آگوئرو جبران می شود!

هواداران سیتی به آخرین روز لیگ برتر فصل 2020-21 اشاره می کنند. منچسترسیتی در آن روز سومین عنوان قهرمانی خود را در لیگ زیر نظر گواردیولا به دست آورد که پپ را در دوربین شبکه اسکای احساساتی و اشک آلود کرد.

1833529
مصاحبه پپ با چشمان اشک آلود درباره جدایی آگوئرو از سیتی


سرویس خبر شماره: 1896487
Mar 27, 1401 @ 9:59 ب.ظ
3.3 هزار |

1نقطه نظر

هالند خاطره آگوئرو را در سیتی فراموش کرد

درخشش استثنایی ارلینگ هالند در منچسترسیتی، طرفداران را به یاد مصاحبه معروف آن تیم با پپ گواردیولا در سال 2021 انداخت، زمانی که او با گریه اعلام کرد سیتی هرگز نمی تواند جای خالی سرخیو آگوئرو را پر کند.

سیتیزن ها: بله، پپ، غیبت آگوئرو جبران می شود!

ارلینگ هالند در این فصل در 36 بازی 39 گل به ثمر رسانده است که اولین فصل حضور او در سیتی است. در همین حال، بهترین رکورد گلزنی سرخیو آگوئرو در دوران حضورش در منچسترسیتی، 33 گل در 45 بازی بود. آماری که در اولین فصل حضور گواردیولا در این تیم به دست آمد.

1833531



مجله اخبار فوتبال خارجی

وقتی خبرنگار از گواردیولا پرسید که حالا که جدایی سرخیو آگوئرو از سیتی قطعی شده است، تیمش بدون مهاجم بزرگش چه می کند. پپ پاسخ داد: “ما نمی توانیم جایگزینی برای او پیدا کنیم. هرگز! این امکان پذیر نیست.”

یکی از هواداران سیتی در توییتر نوشت:سخنان پپ بزرگترین دروغ تاریخ فوتبال بود. او به همه ما دروغ گفت!» یکی دیگر از هواداران در این شبکه اجتماعی نوشت:پپ حق داشت ناراحت شود. اما اکنون می بینید که ارلینگ چقدر جای او را پر کرده است، مسیو پپ! کاربر دیگری خطاب به سرمربی سیتی نوشت:در عوض، شما اکنون یک ماشین گلزنی دارید، گواردیولا

هواداران شاد سیتی اکنون مصاحبه پپ را به یاد می آورند و می گویند ستاره نروژی ثابت کرد که هر چیزی را می توان در این دنیا جایگزین کرد. حتی اگر مثل آگوئرو گل بزند.

1833530

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هواداران منچسترسیتی که با درخشش استثنایی ارلینگ هالند در اولین فصل حضورش در تیمشان آشنا نیستند، مصاحبه ای را به یاد آوردند که پپ گواردیولا هنگام جدایی سرخیو آگوئرو از تیمش انجام داد و باخت او را جبران ناپذیر دانستند. هواداران سیتی اکنون با سرمربی خود شوخی می کنند و در شبکه های اجتماعی می گویند که پپ آن روز بدون اینکه بداند بزرگترین دروغ دنیا را گفته است.