سیتی ستاره های خود را با قیمت 40 میلیون به اتحاد می فروشد


سرویس خبر شماره: 2055521
28 جولای 1403 ساعت 00:42
1.2 هزار |

2نقطه نظر

باشگاه منچسترسیتی مبلغ مورد نظر برای فروش جان استونز به الاتحاد عربستان را اعلام کرد.

سیتی ستاره های خود را با قیمت 40 میلیون به اتحاد می فروشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سران باشگاه منچسترسیتی قیمت درخواستی برای فروش جان استونز، مدافع این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری به باشگاه اتحاد عربستان را اعلام کردند.

الاتحاد جان استونز را گزینه خوبی برای جایگزینی احمد حجازی، مدافع تیم ملی مصر می داند و منچسترسیتی نیز همین رقم را اعلام کرده است.

2055252

شبکه ورزشی الکاس قطر گزارش داد سران منچسترسیتی برای فروش جان استونز به الاتحاد عربستان نزدیک به 40 میلیون یورو در نظر گرفته اند.

آلکاس در X نوشت:منچستر سیتی برای فروش جان استونز، مدافع ملی پوش انگلیسی خود به باشگاه الاتحاد عربستان در فصل نقل و انتقالات تابستانی، حدود 40 میلیون یورو طلب کرده است.

این باشگاه عربستانی پس از جدایی احمد حجازی گزینه های دیگری برای تقویت خط دفاعی خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشت، اما آخرین گزینه آنها از منچسترسیتی است.

جان استونز در 9 آگوست 2016 از اورتون به منچسترسیتی پیوست و 257 بازی برای آبی های آسمانی انجام داد. او در این مدت 16 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل داد.

6 عنوان لیگ برتر، 2 جام حذفی، 2 جام لیگ، 4 جام حذفی، لیگ قهرمانان اروپا، سوپر جام یوفا و یک جام باشگاه های جهان فیفا همه عناوینی هستند که استونز در سیتی به دست آورده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی