سیتی می توانست لیورپول را در فینال لیگ برتر شکست دهد

گل های دقیقه 90 و 91 رودریگو ستاره جوان برزیلی رئال مادرید، پرافتخارترین تیم را به شکلی عجیب به لیگ قهرمانان اروپا بازگرداند. همین مشکل باعث شد روحیه رئال به بالاترین حد خود برسد و شرایط آن سوی منچسترسیتی از این نظر چندان خوب نباشد. در نهایت باعث شد تا کریم بنزما گل سوم تیمش را در وقت اضافه از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و رئال مادرید پس از پاری سن ژرمن و چلسی، کابوس منچسترسیتی را رقم بزند.

خیلی ها انتظار داشتند که لیورپول در فینال به مصاف منچسترسیتی برود اما این اتفاق به دلیل شکست باورنکردنی شاگردان پپ گواردیولا رخ نداد. با این تفاسیر شاگردان یورگن کلوپ حالا در آستانه فتح یک جام دیگر هستند که البته گری نویل اصلا دوست ندارد این اتفاق بیفتد. اسطوره در مورد منچستریونایتد گفت: “من فکر می کردم که منچسترسیتی می تواند لیورپول را شکست دهد اگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رسید. راستش را بخواهید لیورپول رقبای بزرگی هستند و من اصلا آنها را از نظر قهرمانی در لیگ دوست ندارم.” یا جام های دیگر از منچستریونایتد پیشی می گیرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پادشاه لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب گذشته بازگشت خیره کننده دیگری به این رقابت ها داشت. رئال مادرید تا آخرین دقیقه یک گل عقب بود و همه فکر می کردند فرصتی برای بازگشت این تیم وجود ندارد، اما لوس بلانکوس بار دیگر غیرممکن را ممکن کرد.


سرویس خبر شماره: 1823556 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 21:56 |
1,370 امتیاز خبر|

0نظرات

گری نویل:

گری نویل اصلا دوست ندارد لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان شود.