سیتی نتایج و عملکرد لیورپول را زیر نظر دارد


سرویس خبر شماره: 1822376 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 13:39 |
1,164 امتیاز خبر|

0نظرات

در :

امریک لاپورت، مدافع منچسترسیتی می گوید که تیم از نزدیک وضعیت لیورپول را زیر نظر دارد.

او افزود: “فکر می‌کنم در طول فصل در موقعیت بسیار خوبی قرار داشتیم و امروز می‌توانیم به خوبی به فشاری که روی ما وارد می‌شود پاسخ دهیم و عملکرد بسیار خوبی است. بیایید پیشنهاد خوبی داشته باشیم.”
او با اشاره به رقابت نزدیک این تیم با لیورپول در عنوان قهرمانی گفت: البته ما بازی‌ها و نتایج لیورپول را از نزدیک دنبال می‌کنیم، اما فقط روی خودمان تمرکز می‌کنیم و باید مطمئن شویم که کارمان را با دقت انجام می‌دهیم. نژاد »
سیتیزن ها در حال حاضر با 83 امتیاز از 34 بازی در صدر جدول هستند و لیورپول با 82 امتیاز از همین تعداد بازی پشت سر این تیم است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم لیورپول و منچسترسیتی همچنان در رقابتی تنگاتنگ برای قهرمانی در لیگ برتر در 4 هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر هستند.
شاگردان پپ گواردیولا در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از لیورپول در صدر جدول هستند و امیدوارند با برتری کم، یک بار دیگر روند پیروزی خود را حفظ کنند.
لاپورت به وبسایت رسمی منچسترسیتی گفت: برد مقابل لیدز بسیار مهم بود و ما موفق به انجام آن شدیم. ما باید روندی را که الان داریم ادامه دهیم. می دانستیم که لیورپول قبل از ما پیروز شده بود. آنها همیشه نتایج خوبی می گیرند، پس ما هم باید باشیم.»