سیدجلال در کلاس یحیی گل محمدی (عکس)

حسینی که این روزها اولین تجربه مربیگری خود را با یحیی گل محمدی سپری می کند، از زمانی که تا چند ماه پیش در زمین حضور داشت، می تواند توصیه های موثری به بازیکنان داشته باشد و در این فصل به جای قلب خط دفاع، هدایت کند. بازیکنان در کنار یحیی .

کاپیتان فصل گذشته قرمزها دوره های مربیگری حرفه ای خود را می گذراند و برای نیمکت نشینی این تیم لحظه شماری می کند.


سرویس خبر شماره: 1843954
25 شهریور 1401 @ 12:57 |
3.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

دبل فریم جالبی از سرمربی سرخس با سیدجلال حسینی ثبت شد که حکایت از ورود کاپیتان به دورانی پرتلاطم دارد.

سیدجلال در کلاس یحیی گل محمدی (عکس)

جالب اینجاست که سیدجلال حسینی که آمادگی جسمانی خود را حفظ کرده، در تمرینات مدام به توپ ضربه می زند و در تمرینات پرسپولیسی ها حریفی سرسخت به حساب می آید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سیدجلال حسینی چندین فصل با یحیی کار کرده و سبک او را می شناسد و می تواند از تجربه این سرمربی در پست جدید خود بهره ببرد. گل محمدی یکی از مدیران موفق فوتبال ایران است که شاید سیدجلال را در مسیر افتخارات مربیگری دنبال کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کاپیتان پرافتخار سابق ارتش سرخ پس از آویختن کفش های فوتبال خود در کمپ سرخ ماندگار شد و این بار به جای لباس تمرینی بازیکنان، لباس کادرفنی را بر تن کرد. اتفاقی که خداحافظی تلخ شماره 4 را با قلب خاطره انگیز خط دفاع سرخ رقم زد، فروکش کرد.

یحیی گل محمدی در کار سرمربیگری ژست خاصی دارد و بارها در مسابقات رسمی و تمرینات او را در این پست دیده ایم. سرمربی سرخ ها می نشیند و دستش را زیر چانه اش می زند تا عملکرد شاگردانش را زیر نظر بگیرد.سعید جلال در تمرین شب گذشته سرخ پوشان با همین سبک تمرینات پرسپولیس را در کنار خود تماشا کرد.