سیدجلال دوباره در پرسپولیس تهدید شد!


سرویس خبر شماره: 2051376
7 جولای 1403 ساعت 2:20 ب.ظ.
63.3 هزار |

5نقطه نظر

چاشک وحید امیری در پله پنجم;

تمدید قرارداد وحید امیری او را وارد گروه باتجربه ترین مردان تاریخ باشگاه می کند.

سیدجلال دوباره در پرسپولیس تهدید شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وحید امیری روز گذشته قرارداد جدیدی با پرسپولیسی ها امضا کرد تا در فصل بیست و چهارم نیز در کنار امید عالیشاه بماند تا بازوبند کاپیتانی سرخپوشان پایتخت را برعهده بگیرد.

این در حالی است که وحید امیری در تیم پرسپولیس لیگ شانزدهم حضور دارد و به جز یک فصل که برای حضور در ترابزون اسپور به سوپرلیگ ترکیه رفت، پیوسته پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده تا به یکی از باتجربه ترین بازیکنان این باشگاه تبدیل شود.

اما حالا فرصتی تاریخی دارد و با امضای این قرارداد می تواند جایگاه خود را ارتقا دهد و به جمع اسطوره مردان پرسپولیس بپیوندد و در کنار علی پروین، سیدجلال حسینی، محمد پنجعلی و… باشد.

2025090

وحید امیری تاکنون 229 بازی رسمی با پیراهن پرسپولیس انجام داده و به عنوان بازیکن دهم پرسپولیس به چشم می خورد. امیری به این ترتیب رکوردها را در اختیار خواهد داشت: 2 بازی مقابل کریم باقری، 7 بازی با کمال صغنیا، 20 بازی با بهروز داریفرد، 26 بازی مقابل افشین پیروانی، 32 بازی با سیدجلال حسینی و حسین عبدی، 34 بازی با امید عالیشاه. مسابقات . بازی مقابل محمد پنجعلی و ۱۱۲ بازی مقابل علی پروین.

پرسپولیس فصل آینده 30 بازی در لیگ برتر، 8-15 بازی در لیگ نخبگان، 1-7 بازی در جام خولا و 1 بازی در سوپرجام خواهد داشت. به این ترتیب وحید امیری این فرصت را دارد که در طول فصل حداکثر 53 بازی برای پرسپولیس انجام دهد که البته با توجه به احتمال حذف شیرهای سرخ از لیگ برتر یا جام حذفی و همچنین سن امیری. رسیدن به این حد فقط روی کاغذ قابل دستیابی است.

با این حال کاپیتان پرسپولیس با حضور در اکثر دیدارهای پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ برتر و قرار گرفتن در جمع پنج بازیکن برتر تاریخ این شانس را دارد که به رکورد سیدجلال حسینی و حسین عبدی نزدیک شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی