سیدجلال و نجات دروازه با سر زخمی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در شرایطی در آزادی میزبان خودروسازان بود که قرمزها چاره ای جز برد نداشتند و حتی 10 نفره آنها هم بهانه خوبی برای از دست دادن سه امتیاز بازی نبود.

کاپیتان سرخ ها در برابر پیکان دقت پاس 82 درصدی داشت و با 4 اقدام دفاعی در زمین و 3 نبرد هوایی موفق در خط دفاعی تاثیرگذار بود. علاوه بر این، حضور او در مسابقه ای که تیمش دقایق زیادی را با یک هم تیمی کمتر سپری می کرد، به تنظیم ساختار دفاع سرخپوشان کمک کرد.

حسینی در دقایق پایانی بازی با پیکان را با یک سری بانداژ پیگیری کرد اما مصدومیت او جدی نیست و می تواند خود را برای دیدار مقابل ذوب آهن آماده کند. نکته جالب اینکه زمانی که شاگردان مجتبی حسینی در دقایق پایانی روی تیرک دروازه، توپی را از چپ به راست زدند، سیدجلال حسینی با ضربه سر توپ را از سمت راست دور کرد و با سر بانداژ شده بود و نقش مهمی در ثبت ورق سفید تیمش داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در این دیدار سیدجلال حسینی به ترکیب اصلی بازگشته بود و به همراه علی نعمتی خط دفاع پرسپولیس را تشکیل دادند. فیکس آخرین حضور حسینی در آزادی مقابل مس رفسنجان در هفته بیستم بود که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود سرخ پوشان به پایان رسید و حالا بازگشت کاپیتان به قلب خط دفاعی آنها را برگ بر سفید و برد داده است.


سرویس خبر شماره: 1822874 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 20:45 |
13,856 امتیاز خبر|

11نظرات

بدون شک بسته شدن بازوبند روی بازوی باتجربه سیدجلال در پنج دیدار حساس آینده می تواند تاثیرات فنی و روانی بر روند پرسپولیس داشته باشد.

سیدجلال حسینی پس از چند هفته دوری از ترکیب اصلی به طور کامل مقابل پیکان به میدان رفت و خط دفاعی سرخ ها را سامان داد.